Wzmacnianie wzajemnych relacji pracownik - pracodawca

Zarządzający przedsiębiorstwami dostrzegli, że, przy zmieniających się warunkach, jak przemodelowanie trybu pracy, rozwój aspiracji pracowników oraz różnych oczekiwań ze strony pracodawców, zachodzi potrzeba przywrócenia podejścia do kwestii zatrudnienia.

Czytaj więcej

Kompetencje niezbędne w pracy na produkcji

Aby wiedzieć, jakie kompetencje są kluczowe w pracy na produkcji, warto odpowiedzieć na pytanie, jak ta praca wygląda i czym się charakteryzuje oraz czego wymaga się w niej od kandydatów. Motywacji, skrupulatności, zaangażowania, a może jeszcze innych, specjalistycznych umiejętności? Odpowiadamy na wszystkie te kwestie!

Czytaj więcej

Pułapki wynagradzania – dane ilościowe vs. jakościowe

Z punktu widzenia pracodawcy wynagrodzenia to głównie pieniądze, czyli łatwe i proste do policzenia dane. Na co dzień mamy poczucie, że tak jak dobrze rozumiemy zasady rozliczeń finansowych, równie dobrze rozumiemy czynniki decydujące o zachowaniach odbiorców tych pieniędzy. Nic bardziej mylnego. Po stronie odbiorcy płac mamy do czynienia ze złożonym zespołem zmiennych psychologicznych, które są bardzo trudne, a często niemożliwe, do mierzenia.

Czytaj więcej

Jak wytrwać w noworocznych postanowieniach?

Czy pracodawcy mogą wesprzeć pracowników w osiągnięciu noworocznych celów?  Choć odpowiedź może wydawać się nieoczywista – jest twierdząca.  Dbanie o sylwetkę, zdrowie i edukację  to najczęstsze wyzwania stawiane sobie przez Polaków. Wsparcie we wszystkich tych dziedzinach może zaoferować pracodawca w formie pakietu świadczeń pozapłacowych.

Czytaj więcej

Znamy laureatów 5. edycji programu Best Quality Employer!

Certyfikacja Krajowa po raz piąty nagrodziła liderów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Wśród laureatów się znalazły się przedsiębiorstwa z różnych branż. W tym roku ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, nie odbyła się tradycyjna gala wręczenia statuetek.

Czytaj więcej

Otwórz się na nowe, czyli co nam daje praca w innym kraju?

Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach nieznanych to jeden z elementów składających się  na kompetencję międzykulturową. Bez niej trudno byłoby odnaleźć się w nowej pracy, tym bardziej za granicą. Zderzenie kultur może wzbudzać lęk, ale praca w międzynarodowym środowisku przede wszystkim stanowi ogromną szansę na rozwój zawodowy i osobisty.

Czytaj więcej

Millennials - to brzmi dumnie!

Pracodawcy oraz specjaliści związani z działami Human Resources borykają się z wyzwaniem efektywnego zarządzania ludźmi. W wielu przypadkach sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje na hasło: Millennials.

Czytaj więcej

Czy Twoi pracownicy potrzebują psychologa?

To co już jest standardem w krajach zachodnich, powoli dociera również do Polski. Pomoc psychologiczna dla pracowników, do niedawna postrzegana jako dodatkowy pakiet zdrowotny, dzisiaj wpisywana jest w politykę odpowiedzialnego zarządzania kapitałem ludzkim. 

 

Czytaj więcej

Zmartwienia współczesnych pracowników, czyli co powoduje u zatrudnionych największy stres?

W ostatnich dziesięcioleciach dynamicznego rozwoju biznesu stres stał się stałym elementem zawodowej codzienności wielu zatrudnionych. Tempo zmian i rozwój technologii, w ciągu ostatniej dekady, sprawiły jednak, że liczba czynników wywołujących go u pracowników znacząco się rozbudowała, a część z aktualnych jeszcze kilka lat temu, została zastąpiona przez nowe, przystające do współczesnego rynku pracy. 

 

Czytaj więcej

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.