19 czerwca br. prezydent podpisał ustawę o ochronie sygnalistów, która nakłada na pracodawców szereg obowiązków. Na wprowadzenie nowych regulacji firmy mają zaledwie 3 miesiące. Kogo dotyczy ustawa? Jak wdrożyć przepisy o ochronie sygnalistów? Co grozi za brak implementacji odpowiednich procedur? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka „Ochrona sygnalistów. Praktyczna analiza przepisów ustawy”, która ukaże się na początku sierpnia br. nakładem Wydawnictwa C.H.Beck. Poradnik daje konkretne rozwiązania opracowane przez prawników-praktyków oraz gotowe (edytowalne) wzory wymaganych dokumentów i procedur.
Czytaj więcej"Vademecum Specjalisty ds. Kadr" Bożena Lenart, Katarzyna Wrońska-Zblewska
"Zaangażowany zespół DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji" , Anna Sarnacka-Smith, Bradley Smith
"Zostań liderem, jakim chcesz! Zaprojektuj własny styl przywództwa" Dr Aga Szóstek
"Świadomy lider", Witold Kowalski
„Zarządzanie. Nowe otwarcie”, prof. Andrzej K. Koźmiński, prof. Dariusz Jemielniak, prof. Dominika Latusek-Jurczak oraz dr Anna Pikos
"Mądry rozwój", Ewa Błaszczak
„Kreator Spokoju” Remigiusz Nestor Kalwarski
"Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę", Martin Reeves, Jack Fuller
"Skupiony i wolny. Sześć kroków do twojego sukcesu biznesowego", John Martin
"Sześć typów osobowości zawodowych", Patrick Lencioni
Patrick Lencioni, bestsellerowy autor „New York Timesa,” stworzył prawdziwie przełomowy model, który na zawsze zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwia on taki dobór pracowników i podział zadań między nimi, aby jako zespół wzajemnie się uzupełniali, osiągali wyznaczone cele, a jednocześnie odczuwali autentyczną satysfakcję z pracy.
Czytaj więcej"Toksyczne miejsce pracy", Kim Scott
Jeśli w twojej firmie prawie nie ma toksyczności – uprzedzenia są minimalne, nie zdarzają się stronniczość, mobbing, dyskryminacja, przemoc słowna… Jeśli szef jest sprawiedliwy, współpracownicy pełni szacunku, a atmosfera przyjemna… To nie czytaj nowej książki Kim Scott Toksycznie miejsce pracy. Bo już nie musisz wiedzieć, jak tworzyć firmę, w której wszystkie strony skupiają się po prostu na wykonywaniu swoich zadań, a środowisko pracy jest wolne od uprzedzeń, tyrani, dyskryminacji czy przemocy psychicznej. Scott daje nie tylko rady osobom, które doświadczają w firmie niewłaściwych zachowań, lecz także zbiera narzędzia dla liderów i członków zespołów, w jaki sposób zapobiegać przypadkom niesprawiedliwości w miejscu pracy i co zrobić, gdy – pomimo starań – już do tego dojdzie.
Czytaj więcej"11 zasad jak być lubianym”, Michelle Tillis Lederman
"Wielki potencjał", Shawn Achor
100 reguł liderów odnoszących sukcesy, Cumberland Nigel
Oto przewodnik przedstawiający nawyki, narzędzia, techniki oraz sposoby myślenia liderek i liderów odnoszących dziś największe sukcesy.
Czytaj więcejŻałować czy nie żałować? Jak spoglądanie wstecz pomaga nam ruszyć naprzód, Pink Daniel H.
Tą książką Daniel H. Pink, autor bestsellerów „New York Timesa”, zmienia nasze spojrzenie na transformacyjny potencjał najmniej rozumianej ludzkiej emocji: żalu.
Czytaj więcejBądź! Osiem prostych kroków prowadzących cię do tego, kim chcesz być, Abraham Keith
Bądź! Osiem prostych kroków prowadzących cię do tego, kim chcesz być, Abraham Keith
Czytaj więcejNaomi Shragai „Człowiek, który pomylił swoją pracę z życiem. Jak pozbyć się bagażu emocjonalnego w pracy.”
Naomi Shragai „Człowiek, który pomylił swoją pracę z życiem. Jak pozbyć się bagażu emocjonalnego w pracy.”
Pracujesz po godzinach, żeby pokazać że jesteś niezastąpiony ?
Kiedy oddajesz projekt, czujesz, jakby od jego oceny zależało całe twoje życie?
Wydaje ci się, że twoje zawodowe sukcesy to tylko wynik szczęśliwego trafu?
Brzmi znajomo?
Czytaj więcejKsiążka: Jak wykorzystać problemy, by osiągnąć sukces. Tworzenie kultury Toyoty na całym świecie.", Kiyoshi Furuta,
Nowa książka o zarządzaniu to poradnik dla dyrektorów i kierowników HR, jak inspirować ludzi i tworzyć kulturę ciągłego doskonalenia w każdym miejscu
Czytaj więcejPsychocybernetyka, Maltz Maxwell
PRZEŁOMOWY, INSPIRUJĄCY BESTSELLER, KTÓRY POPRAWIŁ JAKOŚĆ ŻYCIA PONAD 30 MILIONÓW CZYTELNIKÓW
Czytaj więcejCharyzma, ENKELMANN Nikolaus B.
"100 reguł ludzi bogatych"
Postaw na siebie - D. G. WILD
Inteligencja interpersonalna - Dr Mel Silberman i dr Freda Hansburg
Lider dobrostanu, Ewa Stelmasiak
Skup się. Cztery szybkie i proste strategie pozwalające uporać się z prokrastynacją na zawsze, Keith Abraham
5 kwietnia na rynku pojawi się długo oczekiwana pozycja autora bestsellerów Keitha Abrahama.
Czytaj więcejTo proste, Greg McKeown
Bez wysiłku rób to, co ważne
Czytaj więcejStorytelling (nie tylko) w biznesie, Dana Norris
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
Czytaj więcejLeniwy umysł, Adam Grant
Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
Czytaj więcejMarketing w twojej firmie, Norbert Oruba
Napisana prostym językiem, bez naukowej i branżowej terminologii
Czytaj więcejJak zbudowałem firmę, Guy Raz
Prawdziwe historie przedsiębiorców
Czytaj więcejIndywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe, Josh Kaufman
Indywidualny program MBA to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych
Czytaj więcejFirma bez strachu, Amy C. Edmondson
Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów
Czytaj więcejWystąpienia publiczne. 4-godzinna sesja coachinowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia, Robert Kozak
Wystąpienia publiczne. 4-godzinna sesja coachinowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia, Robert Kozak
Czytaj więcejElżbieta Krokosz: Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej
Elżbieta Krokosz: Ty też to masz!
Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej
Nie bój się błądzić, Jeff Bezos
Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa
Czytaj więcejDecydujące momenty, Chip Heath, Dan Heath
Chip Heath ze Stanfordu i Dan Heath z Uniwersytetu Duke’a powracają z nową książką pt. Decydujące momenty.
Czytaj więcejSpotkanie rozwojowe po ocenie kompetencji. Jak je przeprowadzić i nie zepsuć w półtorej godziny Marcjanna Przychocka
Spotkanie rozwojowe po ocenie kompetencji. Jak je przeprowadzić i nie zepsuć w półtorej godziny Marcjanna Przychocka
Czytaj więcejLiderzy. 30 inspirujących rozmów z największymi liderami naszych czasów, David Rubenstein
Liderzy. 30 inspirujących rozmów z największymi liderami naszych czasów, David Rubenstein
Czytaj więcejOsiągnij to! Poznaj swoją wartość i zbuduj karierę w wieku 20 lat i później, Mika Brzezinski, Daniela Pierre-Bravo
To praktyczny przewodnik po zawiłych ścieżkach kariery, który nie tylko pozwoli ci otrzymać upragnione stanowisko.
Czytaj więcejLEarNS - stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy - Marcin Żółtak
Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA.
Czytaj więcejMotywacje lidera - Dlaczego tak wielu szefów rezygnuje z wykonywania swoich najważniej-szych obowiązków? Patrick Lencioni
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć, dlaczego w ogóle objęli rolę przywódczą i co mogą zrobić, by dobrze się w niej realizować.
Czytaj więcejEfektywność osobista 4x4, Wiktor Siegel
Efektywność osobista 4x4 pozwala uwolnić się od nadmiaru zadań do wykonania, chronicznego stresu, złych relacji, jak również skończyć z niezdrowym stylem życia.
Czytaj więcej
Korporacyjni Rebelianci. Niech praca będzie frajdą, Joost Minnaar, Pim de Morree
Joost and Pim, znani jako Korporacyjni Rebelianci, realizują swą misję sprawiania, by praca była frajdą. Porzucili frustrujące zajęcia w korporacjach, aby odwiedzić najbardziej inspirujące firmy świata. Prezentując kolejne miejsca i ludzi, których już spotkali, dzielą się z czytelnikami tym, czego się do tej pory nauczyli i dowiedzieli.
Czytaj więcejJak rozwinąć kancelarię na konkurencyjnym rynku? Małgorzata Krzyżowska
Publikacja stanowi praktyczny poradnik, wiodący przez meandry zarządzania i oferujący czytelnikowi skuteczne narzędzia, pomocne w codziennym prowadzeniu kancelarii.
Czytaj więcejSiła koncentracji, Brian Solis
Brian Solis, analityk cyfrowy i jeden z czołowych futurologów, w swojej codziennej pracy skupia się głównie na oswajaniu przełomowych innowacji, aby pomóc liderom zrozumieć trendy w rozwoju technologii, rynków i człowieka, inicjować zmiany i napędzać szeroko pojęty wzrost.
Czytaj więcejFeedback (i inne brzydkie słowa), M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
Książka Feedback (i inne brzydkie słowa) nie tylko pomoże ci przygotować się do kolejnej rozmowy w sprawie wyników, ale może też odmienić kulturę twojej firmy, tak aby organizacja działała zwinniej, a ludziom pracowało się przyjemniej.
Czytaj więcejDecyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy, Chip Heath, Dan Heath
Lubimy sądzić, że podejmujemy decyzje w sposób racjonalny i logiczny. Nic bardziej błędnego!
Czytaj więcejLeadershift. Przemiana przywództwa - John C. Maxwell
Ekspert w dziedzinie przywództwa, John C. Maxwell, w swojej najnowszej książce pt. Leadershift. Przemiana przywództwa, pokazuje, jak nieustannie się zmieniać na najlepsze i dokonywać transformacji zarządzania sobą, ludźmi i firmą.
Czytaj więcejNatalia Mikołajek, czyli Jadźka Rysuje - Notatki wizualne
Autorka, popularna trenerka i ilustratorka, znana jako Jadźka Rysuje, stworzyła książkę i zeszyt ćwiczeń w jednym, o tym, jak tworzyć notatki wizualne i wykorzystywać je w codziennej pracy.
Czytaj więcejSafi Bahcall - Odlotowe pomysły
W jaki sposób liderzy mogą wyłapywać z pozoru szalone koncepcje i tworzyć na ich bazie nowatorskie strategie, produkty lub usługi? To najczęściej polecana książka roku 2019 wśród dyrektorów generalnych i przedsiębiorców (według Agencji Bloomberga).
Czytaj więcejOdważni wygrywają - przewodnik na temat przywództwa i rozwoju osobistego
Jesteśmy śmiali, zwyciężamy: Odważni wygrywają - przewodnik na temat przywództwa i rozwoju osobistego
Czytaj więcejKreatywne rytuały przydatne w pracy
Właściwe słowa Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
Jak mówić, żeby sprzedać nie tylko produkt, ale także ideę czy pomysł? Phil Jones wyodrębnił 22 kluczowe zwroty, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy.
Czytaj więcejMark Miller Przyciąganie talentów Jak znaleźć, zatrudnić i zatrzymać najlepszych
Dzisiejszy rynek pracy sprawia, że proces poszukiwania odpowiednich kandydatów jest jak bitwa o talenty. Czy tradycyjne metody rekrutacji to już przeżytek? Jak sprawić, żeby nie odeszli najlepsi? Książka Przyciąganie talentów pokazuje, jak werbować ludzi, których pragnie mieć u siebie każda organizacja. Dzięki jej lekturze liderzy zespołów i działy HR zyskają możliwość łatwiejszego identyfikowania, pozyskiwania i rozwijania idealnych pracowników przyszłości.
Czytaj więcejPerswazyjny poker Talia najskuteczniejszych technik sprzedaży, prezentacji i komunikacji
To nie jest klasyczna książka, lecz talia technik wpływu. To 54 karty, czyli krótkie i praktyczne rozdziały, a lektura każdego z nich zajmie ci nie więcej niż trzy minuty.
Czytaj więcejSiła różnic w zespole, Anna Sarnacka-Smith
Co jest dziś największym motywatorem dla pracowników? Jak zarządzać różnorodnością i budować zespół, który osiąga wspólne cele?
Czytaj więcejOdwaga w przywództwie - nowa książka Brené Brown
Odwaga w przywództwie - Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić w kulturze organizacji odwagę? Nowa książka Brené Brown
Czytaj więcejChcieć, móc, potrafić: Dlaczego ludzie nie robią tego, co powinni? Niezbędnik menedżera
W poszukiwaniu utraconej skuteczności
Psychologiczny GPS
Jak zadbać o siebie, stawiać zdrowe granice i tworzyć budujące relacje
Czytaj więcejPREMIERA "Jeden na jeden - odważne rozmowy z pracownikami"
Przywództwo w akcji, czyli efektywnie zarządzaj poprzez rozmowę!
Czytaj więcej