Chcieć, móc, potrafić: Dlaczego ludzie nie robią tego, co powinni? Niezbędnik menedżera

Dobra Książka HR

Pracowniku. Idziesz przez życie zmuszony do robienia rzeczy, których nie lubisz, dla ludzi, których nie szanujesz? Managerze. Dostajesz małpiego rozumu próbując zarządzać niezbornym zespołem o przeciętnej skuteczności? Jak mawiał założyciel studia Pixar, nawet najlepsi ludzi stworzą najmniej efektywny zespół, jeśli będą niedopasowani do zadań i siebie nawzajem. Właściwa chemia w zespole jest ważniejsza od dobrych pomysłów. Jak ją wywołać?

Siegnij po książkę “Chcieć, móc, potrafić: Dlaczego ludzie nie robią tego, co powinni?” Niezbędnik menedżera

Każdy człowiek jest inny i ma inne potrzeby. Nie da się go zmotywować do czegoś, co nie leży w jego naturze. Szansa na prawdziwy sukces pojawia się dopiero po odkryciu wewnętrznych motywów działań. Książka "Chcieć, móc, potrafić: Niezbędnik menedżera" to klucz do indywidualnego zarządzania sobą, pracownikami i zespołami. To kwintesencja inspiracji oraz praktycznych wskazówek od razu do zastosowania w każdej organizacji.

Daj ludziom projekty, które pasują do ich ukrytych pragnień i obserwuj co się zadzieje!

Książka do kupienia na stronie: www.reissprofile.pl/ksiazka

Ewa Jochheim, Iwona Kokoszka
Wydawnictwo Instytut Durkalskiego

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.