„Copywriting w rekrutacji i employer brandingu” – pierwszy podręcznik skierowany i dedykowany HR-owcom, którzy chcą tworzyć angażujące treści rekrutacyjne i employer brandingowe.
Czytelnicy znajdą w publikacji konkretne techniki, przykłady, gotowe wzory tekstów oraz ćwiczenia, które pomogą im pisać skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne, newslettery i magnetyczne posty.
Zacznij czytać i ćwiczyć z naszym kursobookiem ― i przekonaj się, że potrafisz doskonale:
- odzwierciedlać słowami unikatowe DNA firmy i kreować za ich pomocą pożądany wizerunek marki pracodawcy
- definiować EVP i wkomponowywać tone of voice w prawdziwe oczekiwania kandydatów, a także już zatrudnionych pracowników
- od ręki i za każdym razem tworzyć skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne
- pisać newslettery, które wywołują apetyt na czytanie w ramach komunikacji wewnętrznej
- tworzyć magnetyczne posty z efektem „lubię to”
Data premiery: 15.04.2025
Autor: Filip Nocny
Strateg komunikacji, Copywriter, SEO & Content Manager, specjalista Employer Branding i trener. Na co dzień realizuje kampanie marketingowe dla gigantów i MŚP oraz prowadzi warsztatowe szkolenia. Wyróżnia go specjalistyczna wiedza zmiksowana z kreatywnym profesjonalizmem i nieszablonową wyobraźnią. Jego zawodową wizytówką jest bogate portfolio oraz udokumentowane sukcesy. Współpracuje z takimi markami jak Pracuj.pl, eRecruiter, Santander Bank Polska, czy COMARCH.
Tutaj kupisz książkę https://onepress.pl/ksiazki/copywriting-w-rekrutacji-i-employer-brandingu-filip-nocny,coprek.htm?srsltid=AfmBOopatAA1rb-duCFoLodoudwHeaNQtB0535wCu5ZZmZoF2wfmgAmq#format/dhttps://onepress.pl/ksiazki/copywriting-w-rekrutacji-i-employer-brandingu-filip-nocny,coprek.htm?srsltid=AfmBOopatAA1rb-duCFoLodoudwHeaNQtB0535wCu5ZZmZoF2wfmgAmq#format/d