Kampanie reklamowe AD + HR wsparciem przy rekrutacji specjalistów

HR, Czytelnia

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego stworzył innowacyjne narzędzie, które umożliwia masowe i precyzyjne pozyskanie kandydatów do procesów rekrutacyjnych. Kampanie reklamowe AD + HR rozwiązują dylemat szerokiego dotarcia do wielu osób o konkretnej specjalności lub umiejętnościach, omijając popularne portale ogłoszeniowe. W sektorze nowoczesnych usług biznesowych rekrutacja online stała się już powszechną praktyką, która wymaga nowego podejścia do rekrutacji.

Dla wielu pracodawców proces prowadzenia rekrutacji online, a w szczególności odpowiednie profilowanie kandydatów do pracy jest jeszcze dużym wyzwaniem, a potrzeby zatrudnienia nowych pracowników - coraz większe. Brak odpowiedniej liczby napływających CV, mało atrakcyjne życiorysy, nieodpowiednie kompetencje, niemożność oddelegowania konkretnej osoby do przeprowadzenia całego procesu to tylko część kwestii, z którymi borykają się pracodawcy. Stąd, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom firm, Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego usprawnił swoje narzędzia, by jeszcze lepiej wspierać procesy rekrutacyjne, prowadzone dla klientów.  Obecnie między innymi oferuje kampanie rekrutacyjne AD+HR, które namierzają potencjalne osoby masowo, ale precyzyjnie.

Dzięki znajomości zachowań online wśród potencjalnych kandydatów Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego opracował narzędzie, wspierające procesy rekrutacyjne. Podczas korzystania z Internetu i aplikacji mobilnych użytkownicy odwiedzają strony o konkretnej tematyce. Uzupełniają swoje profile publiczne, podając dane demograficzne i zawodowe. Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego bada zachowania użytkowników Internetu za pomocą stworzonych narzędzi analitycznych, łączy dane i filtruje osoby pasujące do poszukiwanego przez danego klienta profilu kandydata. Reklamy są wyświetlane tylko osobom, które spełniają kryteria pracodawców. poszukiwanego przez danego klienta profilu kandydata. Reklamy są wyświetlane tylko osobom, które spełniają kryteria pracodawców.

Kampanie rekrutacyjne AD + HR na nowo definiują kwestię procesów rekrutacyjnych. Dzięki nim pracodawcy z łatwością dotrą na wybranym przez siebie obszarze do wielu osób o konkretnych umiejętnościach. To narzędzie może wspierać rekrutację pracowników ze znajomością języków obcych (np. j. niemieckiego, j. hiszpańskiego, czy j. francuskiego),  specjalistów z branży GBS/SSC, BPO, CC, inżynierów, technologów, osób z sektora finansów i księgowości.

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego to polska firma rekrutacyjna, która od 2014 roku współpracuje z firmami w zakresie pozyskiwania największych talentów językowych. Ich doświadczenie na rynku pracy przyczyniło się do stworzenia autorskiej metody, która na nowo definiuje możliwości pozyskania kandydatów do procesów rekrutacyjnych. Swoimi działaniami w New Media docierają nawet do 90% osób spełniających oczekiwania klientów.

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.