Szybkość ładowania się strony jest obecnie jednym z istotniejszych wskaźników, na który zwracają uwagę zarówno klienci, jak i wyszukiwarka Google.
Czytaj więcejDlaczego szybkość strony ma znaczenie?

Szybkość ładowania się strony jest obecnie jednym z istotniejszych wskaźników, na który zwracają uwagę zarówno klienci, jak i wyszukiwarka Google.
Czytaj więcejAtaki hakerskie na infrastrukturę przedsiębiorstw, szkół czy placówek ochrony zdrowia, stanowią poważne zagrożenie nie tylko dla działań wyżej wymienionych, ale też dla zwykłego człowieka. Przypuśćmy, że ofiarą hakerów zostaje szpital: włamywacze szyfrują dane, a administracja traci do nich dostęp. Czy informacje o pacjentach będą odczytane i zostaną przedmiotem sprzedaży na forach w darknecie, czy też pozostaną jedynie trofeum hakera – nigdy nie da się tego przewidzieć. Dlatego w interesie podmiotów z różnych dziedzin gospodarki leży podjęcie decyzji o współpracy ze specjalistami, którzy zajmują się ochroną przed atakami cybernetycznymi. Niestety powołanie własnego zespołu reagowania na incydenty bezpieczeństwa, tzw. CSIRT-u, jest kosztem znacząco przewyższającym możliwości finansowe wielu firm. Rozwiązaniem tego problemu może być skorzystanie z Cyber Pakietów Orange.
Czytaj więcejFotel jest jednym z najważniejszych elementów wyposażenia stanowiska pracy biurowej. Konkretny model zapewni optymalny komfort w trakcie wykonywania zawodowych obowiązków w pozycji siedzącej. Na co zwracać uwagę przy zakupie ergonomicznego fotela do biurka? Dowiedz się więcej już teraz i zapewnij sobie oraz swoim pracownikom najlepsze warunki pracy.
Czytaj więcejDobrze zaprojektowana przestrzeń pracy może stać się magnesem zachęcającym pracowników do pracy stacjonarnej i elementem, który wyróżni pracodawcę na tle konkurencji.
Czytaj więcejRealia gospodarcze ostatnich lat udowodniły, że rynkowe zakłócenia stają się obecnie coraz częstsze, co z kolei sprawiło, że biznesowa stabilność według dotychczasowej definicji nie ma już w praktyce miejsca.
Czytaj więcejZastanawiasz się, ile środków możesz pożyczyć z banku lub innej firmy pożyczkowej? Warto też pamiętać, że całkowita kwota pożyczki, którą rzeczywiście masz szansę otrzymać, zależy od tego, jak pożyczkodawca oceni Twoją zdolność kredytową.
Czytaj więcejBody Leasing oraz Team Leasing pozwalają tworzyć mocne relacje z klientami, co stanowi podstawę do współpracy na długie lata. Sprawdź, na czym polega Body Leasing i jak dbać o kontakty, by umacniać swoją pozycję na rynku.
Czytaj więcejCzasem zdarza się, że w zeznaniu podatkowym – już po wysłaniu go urzędu skarbowego – znajdujemy błąd rachunkowy lub okazuje się, że zapomnieliśmy o uwzględnianiu ulgi podatkowej, która nam przysługuje. W takim wypadku mamy prawo złożyć korektę zeznania podatkowego.
Czytaj więcejProfesjonalny helpdesk pomoże w uporządkowaniu zadań specjalistów i usprawni obsługę klienta.
Czytaj więcejCzym jest postępowanie restrukturyzacyjne i kiedy właściwie powinno się je rozpocząć? Czy w ogóle opłaca się korzystać z restrukturyzacji? Jeśli szukasz informacji na ten temat, zapraszamy do lektury niniejszego artykułu.
Czytaj więcejZarządzać efektywnością sprzedaży można na dwa sposoby. Można czekać, aż wszystko zrobi się samo, ale w praktyce takie rozwiązanie prowadzi do dużych strat, a następnie do bankructwa. Można też spróbować wdrożyć nowe narzędzia, dzięki którym uda się lepiej zorganizować pracę osób bezpośrednio odpowiedzialnych za sprzedaż.
Czytaj więcejPodczas wyjazdu poza kraje Unii Europejskiej często musisz zadbać o wyrobienie Zielonej Karty. Ten dokument jest międzynarodowo uznawanym poświadczeniem zawarcia ubezpieczenia OC.
Czytaj więcejAby firma mogła osiągnąć sukces, musi posiadać szereg przewag konkurencyjnych. Jednym z najlepszych sposobów na zbudowanie wysokiej pozycji w branży jest optymalizacja procesów biznesowych. Jest to długotrwały proces, który musi być nieustannie dostosowywany do dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynku. W poniższym artykule tłumaczymy, jak zoptymalizować procesy biznesowe w przedsiębiorstwie.
Czytaj więcejZależy Ci na jak najkrótszym czasie rozpatrywania wniosku pożyczkowego?
Czytaj więcejPodstawą funkcjonowania zarówno dużego, jak i małego przedsiębiorstwa, jest realizowanie rozmaitych projektów. Jeśli chce się osiągnąć konkretne cele oraz uzyskać jak najlepsze efekty, należy zadbać o odpowiednią organizację i nadzór.
Czytaj więcejRok temu ONZ wyznaczył nową, istotną datę w kalendarzu – 18 września to od tej pory Międzynarodowy Dzień Równej Płacy
Czytaj więcejOd szefów oczekują empatii, szacunku i konsekwencji w działaniu
Czytaj więcejWarto pamiętać, że najlepszą wizytówką przedsiębiorstwa są zawsze osoby w nim zatrudnione. Czym jest PR wewnętrzny i jak działa?
Czytaj więcejStres jest jednym z głównych czynników występujących w miejscu pracy, a mających negatywny wpływ na stan zdrowia pracowników.
Czytaj więcejW Maxi Zoo dział People buduje międzypokoleniowy zespół. Firma wdraża nowe rozwiązania w dziedzinie kultury organizacyjnej i komunikacji, dopasowując się do potrzeb pracowników w różnym wieku. Jak dostosować model organizacyjny oraz jaka jest nowa rola lidera opowiada Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.
Czytaj więcejJak zatem przygotować się do urlopu? Jak zaplanować zadania i co zrobić, by móc wypoczywać ze spokojną głową
Czytaj więcejJeśli jesteś początkującym inwestorem? Chcesz wypracować zysk, a jednocześnie nie dysponujesz zbyt dużeym kapitałem początkowym? Z pewnością zadajesz sobie także pytania dotyczącej natury dźwigni finansowej i jej potencjalnej użyteczności w handlu na rynku Forex. Poniżej znajdziesz odpowiedzi, których szukasz. Sprawdź zatem jak zarabiać bezpiecznie i z zyskiem.
Czytaj więcejBiuro jako miejsce pracy stanowi bardzo ważny element życia zawodowego. Nie jest to tylko fizyczna przestrzeń z określonym wyposażeniem, w której się spotykamy, ale przede wszystkim ludzie, którzy w niej przebywają.
Czytaj więcejMówi się „umiesz liczyć to licz na siebie”. Ta zasada świetnie sprawdza się jeżeli chodzi o prawną ochronę marki. Jeżeli liczysz, że nie robiąc nic twoja nazwa jest świetnie chroniona przez prawo... to możesz się przeliczyć.
Czytaj więcejJak wynika z badania przeprowadzonego przez EY, 84% dyrektorów finansowych (CFO) uważa, że muszą zbalansować konieczność osiągania dobrych wyników w krótkim okresie z koncentracją na bardziej trwałych wartościach. Również co ósmy dyrektor finansowy przyznaje, że główni akcjonariusze coraz częściej postrzegają funkcję CFO jako przewodnika w tworzeniu długoterminowych wartości w firmach.
Czytaj więcejPrzejście z pracy stacjonarnej na pracę zdalną postawiło przed rynkiem nowe wyzwania, które wpływają nie tylko na sposób działania pracowników, ale także na komunikację w zespołach oraz poziom motywacji i integracji wewnątrzzespołowej.
Czytaj więcej10 października obchodziliśmy światowy dzień zdrowia psychicznego – temat zyskujący na coraz większym znaczeniu również w obszarze zawodowym. Sukces zaczyna się od głowy, dlatego chcąc mieć zgrany, sprawnie działający zespół lojalnych osób i dobrze prosperującą firmę warto zadbać także o kondycję psychiczną pracowników i zarządu.
Czytaj więcejRozmowa z Ryszardem Pieńkowskim, założycielem Grupy INFOR, właścicielem i przewodniczącym rady nadzorczej INFOR PL SA, o roli liderów w okresach kryzysowych, podejmowaniu trudnych decyzji, budowaniu zespołu, digitalizacji mediów i szansach, jakie kryzys stwarza odważnym wizjonerom.
Czytaj więcejPandemia wpłynęła na upowszechnienie się elastycznych form pracy, również w organizacjach, które nie miały w planach rezygnowania z obecności pracowników w biurze. Jak, w obliczu tej zmiany, zmieniły się oczekiwania pracowników? Dla kogo praca zdalna jest największym wyzwaniem? I dlaczego zaufanie wychodzi na pierwszy plan w relacji pracodawca-pracownik?
Czytaj więcejJak wynika z raportu Deloitte Trendy HR 2018 poczta elektroniczna (98%) i telefon (92%) to 2 najczęściej wykorzystywane firmowe kanały komunikacyjne. Ale co w sytuacji, jeśli znaczna część zespołu nie posiada służbowego telefonu i adresu mailowego? Opowiada o tym Dominika Frydlewicz, HR Manager firmy Cedo.
Czytaj więcejNajnowszy raport Antal oraz Cushman & Wakefield opisuje trendy m.in. w zakresie elastyczności specjalistów i menedżerów w kontekście czasu pracy, miejsca jej wykonywania, ale także – zajmowanej przez nich roli.
Czytaj więcejOrganizacje, które dbają o różnorodność w środowisku pracy, zyskują na tym finansowo – tak wynika z raportu firmy rekrutacyjnej Hays. Różnorodność w biznesie popłaca. I to dosłownie.
Czytaj więcejGdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa. Co wtedy robić?
Czytaj więcejWyobraź sobie, że Twoja firma planuje na kilka miesięcy sprowadzić ważnego pracownika do biura w Warszawie i zakwaterować go, albo też, że musisz znaleźć nocleg dla gościa z Centrali, który będzie pracował w ramach projektu w warszawskim biurze.
Czytaj więcejW dzisiejszych czasach na rynku pracy spotykają się aż cztery pokolenia pracowników: przedstawiciele generacji Baby Boomers oraz pokolenie: X, Y, Z. Taka sytuacja rodzi duże wyzwania dla osób zarządzających firmami, menadżerów oraz dla samych pracowników.
Czytaj więcejJakie działania powinni podjąć pracodawcy by przygotować siebie i swoich pracowników na nadchodzącą przyszłość?
Czytaj więcej
Zaufanie staje się podstawą, a odpowiednio dobrane narzędzia zapewniają ciągłość zadań i projektów. Praca zdalna dziś dla wielu przedsiębiorstw jest normą, dla innych to zupełnie nowe realia, do których muszą się dostosować.
Czytaj więcejPandemia COVID-19 postawiła wszystkich liderów przed ogromnym wyzwaniem. Dla dużej części z nich to prawdopodobnie najtrudniejszy moment w karierze zawodowej i największy test z przywództwa.
Czytaj więcejPolacy lubią pracować z obcokrajowcami – potwierdza to aż 74 proc. pracowników ankietowanych w Polsce przez firmę Randstad w ramach globalnego badania „Workmonitor”. To dobra wiadomość, biorąc pod uwagę rosnącą liczbę cudzoziemców podejmujących pracę w naszym kraju. Jednak zarządzanie międzynarodowymi zespołami to duże wyzwanie.
Czytaj więcejOnboarding staje się coraz poważniej traktowanym elementem gry o dobrego pracownika. To nie tylko niższe koszty, ale zwiększenie szans na długą i satysfakcjonującą pracę w firmie. Zastanówmy się więc, na co warto zwrócić uwagę realizując ten proces?
Czytaj więcejCzy pora rozpoczęcia pracy ma znaczenie?
Czytaj więcejFirmy, które chcą być technologicznie i innowacyjnie rozwinięte, powinny znaleźć w Polsce lepsze wsparcie
Czytaj więcejKluczem do efektywności jest? Organizacja
Czytaj więcejKobiety na stanowiskach zarządczych wciąż w mniejszości
Czytaj więcejSześć eksperckich rad, które pomogą być bardziej produktywnym w pracy
Czytaj więcejSamodzielni i skuteczni- ciągle w cenie!
Czytaj więcejNa czym polega?
Czytaj więcejCo oznaczają zmiany wprowadzane przez nową ustawę?
Czytaj więcejNa czym polega fenomen tej metody?
Czytaj więcejWyniki badania "Menedżer w szpilkach"
Czytaj więcejJak kontrolują polscy pracodawcy?
Czytaj więcejZdalnie zarządzane zespoły zróżnicowane kulturowo to nie tylko wyzwania
Czytaj więcejNajważniejsze trendy technologiczne 2019 roku
Czytaj więcejLiczba kobiet w biznesie rośnie, sprawdź najnowszy raport!
Czytaj więcejSystemy porządkują procesy i pozwalają na proaktywne reagowanie na zmiany
Czytaj więcejDługie godziny pracy, napięte terminy oraz wciąż rosnące wymagania sprawiają, że czujemy się zmęczeni
Czytaj więcejWszystko zaczyna się od edukacji
Czytaj więcejWedług prognoz rynek benefitów wciąż będzie rósł w siłę, także w obszarze zdrowia pracowników.
Czytaj więcej
Rozmawiajmy! I niech będzie to „constant” dla przedsiębiorstwa
Czytaj więcejWażne, aby pracownik utożsamiał się z miejscem pracy
Czytaj więcejTransformacja dzisiaj lub zagrożenie istnienia jutro
Czytaj więcejRóżnorodność pozwala firmie patrzeć na świat z różnych perspektyw.
Czytaj więcejO zasadzie zachowania minimum energii.
Czytaj więcejW Polsce brakuje księgowych. Z tymi kompetencjami pracownik znajdzie pracę od ręki.
Czytaj więcejSztuczna inteligencja i szkolenia z etyki. Wyniki badania SAS i partnerów: "Accenture Applied Intelligence".
Czytaj więcejPrawie połowa zdobędzie wyższe stanowisko?
Czytaj więcej8. edycja Europejskiego Kongresu MŚP
Czytaj więcejRobert Zych: Jakie jest główne zadanie szefa?
Czytaj więcejWyznacz wspólny kierunek i dostosuj styl zarządzania do kompetencji zespołu
Czytaj więcejSylwia Szymańska: Zacznij "odtruwanie"
Czytaj więcejRomana Gładych: Spójrzmy na analogie między światem sportu i biznesu
Czytaj więcejTatiana Szczęch: Jak powinien ubierać się HR?
Czytaj więcejAgata Rajchel: Ignorować, walczyć, oswoić?
Czytaj więcejMateusz Majchrzak: Wnioski Cię zaskoczą!
Czytaj więcejArtur Gryzik: Bądź uważny, neutralizuj, ale nie przesadzaj
Czytaj więcejPaulina Węgrzyn: O tegorocznej Nagrodzie Nobla w dziedzinie medycyny i fizjologii?
Czytaj więcejPaulina Węgrzyn: Jak świat biznesu może skorzystać na tegorocznej Nagrodzie Nobla w dziedzinie medycyny i fizjologii
Czytaj więcejRobert Zych: O standardach szefowania
Czytaj więcejPaweł Woźniak: W skrajnych przypadkach koszty pracy zdalnej są większe od korzyści
Czytaj więcejAnna Sarnacka- Smith: Wszyscy, czy najlepsi?
Czytaj więcejKatarzyna Faczyńska: Jak pokonać u siebie tendencję do wielozadaniowości?
Czytaj więcejKatarzyna Faczyńska: Rusza cykl "Pracuj z głową"
Czytaj więcejdr Prokopowicz: Paradoks przywództwa i Efekt Pigmaliona
Czytaj więcejŁukasz Rompel: Zaufanie podstawą sukcesu
Czytaj więcejMirosław Tarasiewicz, Sławomir Jarmuż: Jak ocenić sens i efekty pracy menedżerów?
Czytaj więcejAgnieszka Bielewicz: Gdy zaczynam rozmawiać o asertywności...
Czytaj więcejZapraszamy na relację z wydarzenia
Czytaj więcejBartosz Liberski: Lider wpływa na postawy i wartości
Czytaj więcejDora Pędziwiatr: Holandia okiem trenera
Czytaj więcejBeata Kaczor: Asertywnie? Czyli jak?
Czytaj więcejPaweł Woźniak: Jak zaradzić wypaleniu zespołu?
Czytaj więcejKrzysztof Manthey: Szef, który nie kontroluje bez przerwy swoich ludzi, ma czas by nimi mądrze i skutecznie… zarządzać
Czytaj więcejPremierowo w HRPolska.pl zapowiedź książki Roberta Zycha „Szef w relacji z zespołem”
Czytaj więcejBartosz Liberski: Abecadło trenerskie... ginie w szkoleniowej rutynie
Czytaj więcejZofia Barańska: 6 dobrych praktyk w zarządzaniu szkoleniami
Czytaj więcejAnna Urbańska: Róbmy to, w czym jesteśmy najsilniejsi, nie próbujmy na siłę naginać swoich umiejętności
Czytaj więcejBartosz Liberski: Dla mówców i nie tylko
Czytaj więcejCzy nadal będzie istniało?
Czytaj więcejPoznajcie Książki Laureatki
Czytaj więcejKatarzyna Jarośka-Kurowska: Pamiętaj, że Twoi ludzie są Twoją firmą
Czytaj więcejWyniki badania
Czytaj więcejMagdalena Turowska-Kwapisz, Marcin Krukar: Jak przekonać klienta, że szkolenie to inwestycja?
Czytaj więcejArtur Chojnacki: Szkolenie niejedno ma imię
Czytaj więcejMarek Urban: Badanie potrzeb klienta to nie tylko pytania o parametry techniczne
Czytaj więcejWeronika Witczak, Jacek Czapski: Ciąg dalszy- o standardach pracy trenera
Czytaj więcejWyszkolony pracownik zapewni firmie sukces na rynku
Czytaj więcejJakub Lewandowski: Najlepszy wybór przedsiębiorcy
Czytaj więcejMagdalena Siwińska: Pułapki kreowania siebie
Czytaj więcejMarta Wirecka: CSR to nie filantropia, NGO to nie agencja reklamowa
Czytaj więcejMarcin Fijoł: Jak to dobrze zrobić?
Czytaj więcejJoanna Zwolińska, Tomasz Dąbrowski: Nie ma uniwersalnego systemu zarządzania wiedzą
Czytaj więcejMagdalena Siwińska: Polska rzeczywistość rozwojowa
Czytaj więcejBeata Adamczyk- Nowak: Mechanizmy uczenia się ludzi dorosłych
Czytaj więcejMałgorzata Gwóźdź: Najlepsze rezultaty grupy w optymalnym czasie
Czytaj więcejMichał Szczypek, Wojciech Kaczmarek: O standardach pracy trenera
Czytaj więcejRelacja z wydarzenia Diversity Hub
Czytaj więcejBeata Adamczyk-Nowak: Kiedy klient zna potrzebę, nie licz na sprzedaż
Czytaj więcejMałgorzata Oświata: Często zauważamy niestety wyłącznie swoje słabości...
Czytaj więcejPatrycja Grzybowska: Sposób na 5!
Czytaj więcejLektura uzupełniająca
Czytaj więcejLektura obowiązkowa
Czytaj więcejJustyna Markusik, Karol Lisowski: Impreza integracyjna to wyzwanie, które wymaga dobrego przygotowania
Czytaj więcejBeata Adamczyk-Nowak: Czy potrafisz znaleźć czas na lenistwo?
Czytaj więcejMałgorzata Binias-Wilga: O coachingowym stylu zarządzania
Czytaj więcejKarolina Iwa: Sposób na kreatywną pracę zespołów poza biurem
Czytaj więcejAndrzej Niemczyk, Anna Niemczyk: Znane i modne, rzadko stosowane w praktyce
Czytaj więcejKarolina Iwa zaprasza na relację z wydarzenia
Czytaj więcejO różnicach damsko- męskich mierzonych rozmiarem kapelusza
Czytaj więcejJak podnieść aktywność szarych komórek?
Czytaj więcejCzy trening prawej półkuli pomaga pokonać ograniczenia rozwoju osobistego?
Czytaj więcej"Naucz się wykorzystywać swój mózg w 100%" Czy to możliwe?
Czytaj więcejZapraszamy na relację z wydarzenia
Czytaj więcejCoraz częściej poszukujemy możliwości budowania kariery zawodowej na poziomie międzynarodowym
Czytaj więcejIlona Rajchel: Bierni pracownicy to problem każdej firmy
Czytaj więcejPARP: O nowych narzędziach ewaluacji pracy młodych
Czytaj więcejWyniki ogólnopolskiego badania trenerów biznesu w ramach projektu PARP
Czytaj więcej21 listopada odbyły się w Warszawie targi usług szkoleniowo - doradczych: ciekawi wystawcy, sesje expo, samplingi, konkursy
Czytaj więcejPaweł Fortuna: Czy istnieją jakieś granice etyczne w pracy szkoleniowej?
Czytaj więcejBeata Adamczyk- Nowak: Jak nie zmarnować umiejętności, które daje szkolenie
Czytaj więcejPaweł Cholewka: O asertywności, czyli poczuciu sprawczości nad własnym życiem
Czytaj więcejEwelina Tyc: W słowniczku językoznawcy: TRENER BIZNESU
Czytaj więcejAndrzej Niemczyk: Jak zmotywować handlowców do działania?
Czytaj więcejEtykieta językowa na szkoleniu, czy to się opłaca?
Czytaj więcejO kulturze języka i budowaniu autorytetu trenera
Czytaj więcejBeata Adamczyk- Nowak: Na szkolenie w złym humorze? Jaki nastrój powinni mieć uczestnicy szkoleń.
Czytaj więcejIrena Dąbrowska-Pięda: Czy szkolenie pracowników ma sens?
Czytaj więcejJuż wkrótce zastąpi tradycyjnego?
Czytaj więcejAdekwatnie sformułowane cele szkolenia urzeczywistniają jego realizację. Szkolenie jednak nie może być celem samym w sobie.
Czytaj więcej