Na rynku pracy obecne są aż cztery pokolenia. Ta sytuacja może być wyzwaniem dla firm, ponieważ każde pokolenie ma inne podejście do wykonywanych zadań oraz kieruje się innymi wartościami. W debacie publicznej szczególnie często pojawiają się różne opinie względem generacji Z. Przedstawiciele młodszego pokolenia stawiają na partnerstwo, transparentną komunikację oraz własny rozwój, nawet kosztem zmiany pracodawcy. Menadżerowie powinni więc skupić się na integracji multigeneracyjnych zespołów, identyfikacji talentów swoich pracowników i zarządzania nimi tak, by czerpać jak najwięcej korzyści dla firmy i zatrudnionych w niej osób. Każde pokolenie posiada swoje unikalne talenty i mocne strony, które warto wzmacniać, dzięki wymianie wiedzy.
Czytaj więcejKomunikacja i transparentność, czyli jak pracodawcy powinni zarządzać oczekiwaniami pokolenia Z
![](/uploads/news/77410fcee25057390c0f5faba969450c67a790a0-min.jpg)