KOLEJNA EDYCJA KONKURSU
LIDER ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych otworzył właśnie XX jubileuszową edycję Konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Konkurs był pierwszym tego typu w Polsce. Od 20 lat promuje firmy dążące do stałego podnoszenia jakości kapitału ludzkiego oraz udoskonalania strategii zarządzania. Od pierwszej edycji Narodowy Bank Polski włącza go do swojego programu edukacji ekonomicznej, a honorowym patronatem obejmuje Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (wcześniej Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej). W procedury konkursowe są zaangażowani najlepsi specjaliści w dziedzinie zzl: naukowcy oraz praktycy.
Do Konkursu zapraszamy duże, średnie i małe firmy oraz jednostki administracji publicznej. Przewidziano dla nich odrębne kategorie konkursowe i równorzędne nagrody główne w postaci Statuetek Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi przyznawane za całokształt osiągnięć uczestników. Ponadto docenione i nagrodzone zostaną nowatorskie rozwiązania w poszczególnych obszarach zzl. Wyniki Konkursu będą ogłoszone podczas uroczystej Gali, a nagrodzone praktyki prezentowane w ramach towarzyszącego jej seminarium. Najlepsze rozwiązania oraz nagrodzone organizacje są promowane w różnego rodzaju mediach.
Wszystkie firmy i urzędy zakwalifikowane do zaawansowanego etapu Konkursu zostaną uhonorowane Certyfikatem „Profesjonalne ZZL”.
Korzyści z uczestnictwa w Konkursie:
- okazja do podsumowania całokształtu zzl w firmie,
- potwierdzenie profesjonalizmu w zakresie zzl,
- wizyta audytora – możliwość konfrontacji działań firmy z doświadczeniami ekspertów,
- syntetyczna informacja zwrotna:
- syntetyczny raport podsumowujący audyt,
- informacja o pozycji firmy na tle grona laureatów oraz wszystkich uczestników bieżącej edycji w następujących blokach tematycznych: organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, strategia i procedury, zatrudnianie i zwalnianie, ocena pracy, wynagradzanie, rozwój kapitału ludzkiego, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, efekty,
- porównanie swoich doświadczeń z doświadczeniami innych uczestników,
- popularyzacja osiągnięć uczestnika.
Konkurs działa w oparciu o zasadę poufności informacji.