Ogólnopolskie badanie innowacyjności Frenovation 2018. Pierwsza ogólnopolska diagnoza organizacji pod kątem innowacyjności i przywództwa. Celem projektu jest badanie kultury innowacji w organizacjach. Badanie jest skierowane do osób, które pracują zawodowo. Wypełnienie ankiety zajmuje 9 min. - w zamian można otrzymać ebook! http://freenovation.org/Tools/limesurvey/index.php/693494?newtest=Y&lang=pl
Po co?
Misją zespołu Freenovation jest wspieranie organizacji w budowaniu przyjaznego środowiska pracy, które ma wpływ na innowacyjność. Diagnozie są poddane 4 wymiary organizacyjne: przywództwo, rozwój talentów, wartości i organizacja pracy. Narzędzie pozwala zbadać te obszary w 3 perspektywach: jednostkowym, zespołowym oraz organizacyjnym. Dzięki temu powstanie skala i pomiar tych, na pozór niemierzalnych obszarów.
Co z wynikami?
Podsumowanie wstępnych wyników diagnozy zostanie zaprezentowane w czasie konferencji Rzeczpospolitej FRONT EDGE Inovation and Leadership Summit.
Dodatkowo wyniki badania wraz z analizą i komentarzem zostaną opublikowane w formie e-booka. Będzie to spora dawka danych, analiz, rzetelnej wiedzy oraz case studies. Wypełniając ankietę istnieje możliwość zamówienia e-booka.
Dlaczego warto?
„Wierzymy, że innowacyjne środowisko pracy jest wynikiem wdrożenia przemyślanej kultury organizacyjnej opartej na takich wartościach jak: szacunek, zaufanie, otwartość, transparentność, przyzwolenie na błędy, autonomia.” – podkreśla Justyna Pawlak-Mihułka, Partner i Współzałożyciel Freenovation. „Naszym badaniem chcemy w rzetelny sposób zmierzyć te zależności. Będziemy dzielić się wiedzą, w jaki sposób kreować miejsce pracy oraz jaki model zarządzania wdrożyć by stać się organizacją innowacyjną i pożądanym miejscem pracy.”
Uczestniczący w badaniu - pomagają osiągnąć ten cel i mają bezpośredni wpływ na rynek pracy i na pracodawców, aby w świadomy sposób kreowali innowacyjne środowisko.
Wśród osób, które wypełnią ankietę i zapiszą się na nasz e-book rozlosujemy kilka egzemplarzy książki "Nie licz na szczęście.Opowieść o innowacjach i wyborach klientów " Claytona Christensena.
Metodologia
Ogólnopolskie badania innowacji prowadzone są w oparciu o krótki kwestionariusz Freenovation Quest, zawierający serię pytań diagnozujących najważniejsze wymiary organizacyjnej kultury innowacyjności.
„W badaniach nacisk położony został nie tylko na innowacje produktowe, ale także na mniej dostrzegalne, chociaż równie istotne udoskonalenia w obszarze zarządzania i organizacji.” – zaznacza dr Piotr Prokopowicz – autor Badania, Partner i Współzałożyciel Freenovation. „Badania Freenovation Quest są całkowicie poufne, a ich wyniki wykorzystane będą jedynie do przygotowania opracowań zbiorczych. Badania ogólnopolskie pozwalają nie tylko na porównanie innowacyjności w wymiarze procesowym, organizacyjnym czy produktowym między branżami, ale umożliwiają również na diagnozę głównych czynników prowadzących do tworzenia innowacyjnych rozwiązań w firmach.” – dodaje Piotr Prokopowicz.
Ankieta jest dostępna po poniższymi linkami – w dwóch wersjach językowych:
- wersja polska http://freenovation.org/Tools/limesurvey/index.php/693494?newtest=Y&lang=pl
- wersja angielska http://freenovation.org/Tools/limesurvey/index.php/693494?newtest=Y&lang=en
Patroni Ogólnopolskiego Badania Innowacyjności: Goldenline, Rzeczpospolita, IT Business Managment AGH, Wydawnictwo MTBiznes, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR), EmployerBranding.pl, HRPolska.pl