Marketing rekrutacyjny bez tajemnic Bezpłatny warsztat 5.12.2019 Wrocław

HR BUSINESS PARTNER

Marketing rekrutacyjny – co możemy zrobić aby rekrutacja była tańsza i bardziej efektywna?

 

Koniunktura gospodarcza ma swoje oczywiste zalety, jednak dla wielu organizacji jest to także źródło wyzwań związanych z pozyskiwaniem nowych pracowników. Jednym z najważniejszych oczekiwań kadry zarządzającej względem HR Business Partnerów jest zapewnienie organizacji zasobów ludzkich / kapitału ludzkiego niezbędnego do funkcjonowania i rozwoju organizacji. Dawno minęły już czasy, gdy samo ogłoszenie o chęci zatrudnienia pracowników wystarczało. Teraz musimy być zdecydowanie bardziej aktywni a co najważniejsze odpowiednio planować nasze działania związane z szeroko rozumianym procesem rekrutacyjnym. Dlatego właśnie musimy szukać ciągle nowych inspiracji a taki właśnie wynikają z koncepcji marketingu personalnego. Dzięki zaproszonym ekspertkom będziemy mieli okazję nie tylko zapoznać się z tym podejściem ale otwarcie sobie o nim porozmawiać. Jak zwykle zapowiada się ciekawe przedsięwzięcie. Zachęcam, aby do nas dołączyć.

Grzegorz Filipowicz, Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner

Termin: 05.12.2019 (czwartek); godz. 16.15 - 19.00.

Miejsce: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu,  ul. Fabryczna 29/ 31, sala 220

PROGRAM SPOTKANIA

16.15 - 16.20

16.20 - 16.30

Rejestracja oraz spotkania networkingowe

Sprawy organizacyjne oraz podstawowe informacje o planowanej  działalności Stowarzyszenia w 2020 roku

16.30 - 18.00

Magdalena Łońska oraz Palina Laufer-Orłowska – prezentacja, warsztat i dyskusja: Marketing rekrutacyjny, który może obniżyć koszty rekrutacji nawet o 40% - strategia + narzędzia + case study

18.00 - 18.45

Grzegorz Filipowicz - prezentacja: Obecna i przyszłe kompetencje menedżerów HR – wnioski z międzynarodowych badań z odniesieniem do perspektyw w Polsce.

18.45 - 19.00

Podsumowanie, zakończenie oraz spotkania networkingowe

Prosimy o zgłaszanie swojej obecności mailowo na adres: 
katarzyna.kulig-moskwa@wsb.wroclaw.pl  

 

Sylwetki gości specjalnych

Magdalena Łońska. Strateg komunikacji, ekspertka z obszarów HR i employer branding i marketingu. Od ponad 16 lat projektuje i wdraża strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych firm. Współpracowała m.in. z: 3M, Jeronimo Martins, Electrolux, Nokia, BD, KGHM, Tauron, TVN, Komisja Europejska. Karierę zawodową zaczynała jako reporterka TVN24. Następnie związana m.in. z sektorem bankowości spółdzielczej, gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną i projektowanie strategii rozwoju dla 570 banków spółdzielczych. Obecnie wspiera liderów biznesu w budowaniu silnej marki własnej i firmy, kreowaniu przyjaznej kultury organizacji i tworzenia strategii personalnych.

Paulina Laufer-Orłowska. Profesjonalistka z obszarów HR, PR i controllingu personalnego z kilkuletnim doświadczeniem, trenerka biznesu. Jako trenerka biznesu prowadziła szkolenia m.in. z zarządzania czasem, kreatywnego myślenia, zarządzania pokoleniami, radzenia sobie z trudnym klientem czy warsztaty strategiczne. Autorka strategii employer brandingowych, szkoleń i projektów z zakresu zarządzania zmianą. Współpracowała z wyższą kadrą menedżerską jako konsultant systemów motywacyjnych i strategii EB. Współpracowała m.in z Grupą Impel, Credit Agricole Bank Polska, Pixers, 3M, Electrolux.

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.