W poszukiwaniu sensu. Po co firmom wrażliwość społeczna?

Pandemia otworzyła oczy tak jednostkom, jak organizacjom i skłoniła do pogłębionej kontemplacji na temat sensu podejmowanych działań. Centrum zainteresowania przedsiębiorstw wreszcie stają się nie zysk i wzrost, a potrzeby człowieka i społeczeństwa oraz troska o szeroko rozumiany dobrobyt.

Czytaj więcej

Proces pozyskiwania talentów jako strategia employer branding

łożoność procesów, które przyczyniają się do znalezienia odpowiednich kandydatów i zabezpieczenia potrzeb organizacji pod kątem zasobów ludzkich rośnie z każdym dniem. Znaczenie pozyskiwania talentów wykracza poza tradycyjny kontekst HR i wchodzi w domenę działań marketingowych i tworzenia wizerunku wiarygodnego pracodawcy (employer branding).

Czytaj więcej

#DomZSerca już stoi!

Konstrukcja domu dla Pani Magdy i jej wielodzietnej rodziny z Wierzbicy pod Radomskiem już jest gotowa. Na fundamentach wylanych 29 października, dwa tygodnie później, rozpoczął się montaż pierwszych elementów. Bryła domu jest już gotowa!

Czytaj więcej

Jak skutecznie zarządzać programem Employee Advocacy?

Każdy projekt w firmie ma swojego koordynatora. Podobnie jest w programach Employee Advocacy, które polegają na zaangażowaniu pracowników w promocję marki. W zależności od celu, kultury organizacji, wiedzy i zasobów, będą one realizowane inaczej. Jak zarządzać projektem, który w każdej firmie będzie działał w inny sposób?

 

Czytaj więcej

Talent jeszcze bardziej w cenie

Pozyskiwanie i utrzymywanie talentów w wielu firmach od dawna stanowiło jeden z kluczowych priorytetów. Jednak w obliczu kryzysu, w momencie, gdy każda organizacja stawia na oszczędności, znacznie trudniej będzie oferować pracownikom wysokie podwyżki czy atrakcyjne benefity.

Czytaj więcej

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.