HR też można zmierzyć. Czy i jak korzystamy z analityki w obszarze ludzkim?

HR, Employer branding

Na rynku bardziej pracownika niż pracodawcy, liczą się dziś umiejętności nie tylko przyciągnięcia uwagi kandydatów, ale przede wszystkim umiejętność zbudowania środowiska pracy, w którym ludzie będą chwili pracować. Miejsca pracy, które ludzie będą chcieli polecać innym.  

Employer branding zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę ponieważ realnie pomaga firmom pokonywać wyzwania rekrutacyjne. Specjaliści HR, aby skutecznie pełnić swoje role, muszą znać się nie tylko na rekrutacji, employer brandingu, ale też na social media, komunikacji, analityce.Sięgać po nowoczesne narzędzia i eksperymentować.Przede wszystkim muszą też mierzyć wyniki swojej pracy. Korzystać z analityki, aby mieć argumenty za podejmowaniem dalszych inwestycji np. w kampanię employer branding. Aby wykazać wpływ jaki mają na biznes. 

HR nie jest dyscypliną pozbawioną KPI’ów, celów mierzalnych. Ale nadal HR ma problemy z oszacowaniem wyników jakie może osiągnąć. Dlatego tak ważne jest korzystanie ze sprawdzonych rozwiązań i inspirowanie się case’ami firm, które już stosują analitykę w HR z sukcesem. 

Na konferencji HRcamp, 17 października, zaprezentowane zostaną wyniki pierwszego w Polsce badania na temat stanu analityki w HR. Realizowane przez Ctrl+HR, we współpracy z Employer Branding Institute, zestawienie kiedy i jak korzystamy, lub nie, z narzędzi analitycznych w obszarze HR i EB. 

Jeżeli istnieje na polskim rynku wydarzenie HR, na które warto udać się po nową wiedzę, doświadczenia i inspiracje to jest to HRcamp. 17 października na PGE Narodowyw Warszawie. Na uczestników czekają 24 prelekcje od m.in.: mBank, JYSK, Aviva, LInk4, Philip Morris International. AmRest, Ikea, 7N, Aon, Capgemini, Intel, Praca za Rogiem (LMC), Talentuno, McDonald’s. 

Odbędą się również debaty tematyczne prowadzone przez m.in. Maję Gojtowską oraz warsztaty o publikacjach na Linkedin, o grywalizacji w rekrutacji oraz o design thinkingu. A na koniec dnia gala nagród Employer Branding Stars. 

 

Zobacz agendę i zapisuj się na www.hrcamp.pl

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia jest portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.