Zostań WhitePress® Ninja – bezpłatne i certyfikowane szkolenie SEO & Content Marketing

Patronat medialny

Pierwsza wśród 100 najbardziej widocznych witryn marketingowych w Google według rankingu Senuto. Swoim zasięgiem obejmuje 27 krajów, a na co dzień korzysta z niej kilkanaście tysięcy użytkowników. WhitePress, to platforma automatyzująca działania content marketingowe. Umożliwia dostęp do ponad 50 000 portali, 11 300 influencerów i 900 dziennikarzy w całej Europie i co roku dodaje nowe funkcjonalności i ulepszenia. Bez względu na to, czy jesteś marketingowym nowicjuszem czy w branży działasz od lat i korzystasz z platformy – warto poznać wszystkie jej funkcje i możliwości jakie daje. Pomoże Ci w tym bezpłatne i certyfikowane szkolenie SEO & Content Marketing, organizowane przez WhitePress®. Zapisy właśnie ruszyły.

Jak z pomocą platformy WhitePress® prowadzić link building w Polsce i za granicą, w jaki sposób pasywnie i aktywnie zarabiać na publikacjach, zlecać treści content marketingowe zgodnie z dobrymi praktykami czy wykorzystać zaawansowana analitykę?

Na te pytania odpowiada kurs SEO & Content Marketing. To 28 filmów wideo i 5 modułów, które przeprowadzą Cię przez platformę i pozwolą dokładnie poznać jej możliwości.

- Tworząc ten kurs, chcieliśmy przede wszystkim opracować kompleksowy materiał edukacyjny dotyczący naszej platformy, który pozwoli użytkownikom w łatwy i wygodny sposób - w formie wideo - przyswoić nowe umiejętności i lepiej poznać funkcje, a co za tym idzie, prowadzić efektywniejsze kampanie content marketingowe. WhitePress® jest obecnie liderem na rynku i niewielu jest w Polsce marketerów czy specjalistów SEO, którzy o platformie nie słyszeli. Jednym z naszych celów jest udostępnianie wszystkim zainteresowanym maksimum wiedzy o tym, jak skutecznie prowadzić działania w WhitePress® - komentuje Patrycja Kosek, Head of Marketing & PR, WhitePress®.

Dodatkowo, po zakończonym kursie otrzymasz certyfikat, który nie tylko jest świadectwem ukończenia szkolenia, ale też realnym potwierdzeniem zdobytych umiejętności. - To szczególnie istotne dla nowicjuszy, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w branży i starają się o wymarzoną pracę. Ponieważ większość działów marketingu i SEO oraz agencji korzysta z WhitePress®, przyszły pracodawca na pewno doceni zaangażowanie i chęć rozwoju kandydata, gdy zobaczy w CV certyfikat ze znajomości platformy– dodaje Paweł Salomon, prowadzący kurs i Product Owner, WhitePress®

Kto może wziąć udział w kursie online?

Lekcje dostosowane są do początkujących i tych zaawansowanych użytkowników platformy. Przygotowanych zostało 5 modułów. Pierwszy – podstawowy, ma na celu uporządkować wiedzę na poziomie basic. Drugi etap dotyczy kwestii związanych z publikacjami. W 3 module poruszone zostaną tematy dotyczące zarządzania treściami. W przedostatnim, 4 poziomie omawiane będą płatności i raportowanie, czyli dla niektórych najważniejsze elementy takie jak: wyniki, dane liczbowe i analizy. A na sam koniec porady i wskazówki, które na pewno się przydadzą.

-  Kurs jest stworzony tak, aby każdy mógł wziąć w nim udział. Będzie przydatny zarówno dla

tych, którzy już korzystają już z platformy, jak i dla początkujących. Wielu reklamodawców, mimo posiadania konta, nie zna różnych przydatnych funkcji, które mogą usprawnić ich pracę.

To było dla nas punktem wyjścia, dlatego też przygotowaliśmy zagadnienia pojawiające się w

szkoleniu w taki sposób, by odpowiedzieć w nich na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania – dodaje Patrycja Kosek, Head of Marketing & PR, WhitePressÒ

Więcej informacji o kursie znajduje się na stronie: https://www.whitepress.pl/kurs

Patroni medialni projektu: Admonkey, Sprawny Marketing, Nowy Marketing, Poradnik Przedsiębiorcy, HR Polska

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WhitePress to platforma wspierająca działania content marketingowe oraz influencer marketingowe. Swoim zasięgiem obejmuje 27 krajów, w tym większość Europy. Umożliwiamy zamawianie oraz publikowanie artykułów i treści w różnych językach na ponad 50 000 portalach, zrzeszając doświadczonych copywriterów i najpopularniejsze serwisy o różnorodnej tematyce.

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia jest portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.