Zapraszamy serdecznie na wydarzenie do Warszawskiego klubu Hard Rock Cafe.
Wydarzenie, złożone będzie z dwóch oficjalnych części: panelu dyskusyjnego - debaty z udziałem publiczności oraz networkingu.
Na debacie poruszymy temat: w jaki sposób, skutecznie integrować działania marketingowe ze sprzedażowymi oraz łączyć kompetencje w tych obszarach.
A także jak:
-komunikować się z otoczeniem, żeby zwiększyć sprzedaż
-wzmacniać wizerunek i oraz budować lojalność klientów do naszej marki
Odpowiemy również na pytanie czy z motywacja jest potrzebna dla poprawy efektywności działań?
Skład ekspertów:
- Judyta Kowalczyk - Strateg, menedżer i projektant marek. Ekspert ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy. CEO agencji wizerunku i reklamy iClouders, autor praktycznej książki "10 przykazań skutecznej marki" oraz trener.
- Dariusz Jaszcz - trener biznesu i sprzedaży oraz ekspert w obszarze zarządzania i organizacją wydarzeń firmowych, oraz gier szkoleniowych
- Konrad Dębkowski - ekspert: motywowanie pracowników, budowanie efektywnych zespołów, autor książki "Motywacja Pracowników w Praktyce", konsultant biznesowy, trener, sprzedaż B2B, kultura organizacyjna, Learning & Development
- Jarosław Pudełek - trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz budowania efektywnych zespołów. Autor książki pt. "Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej".
W godzinach 20/00 - 21/00 odbędzie się networking w niepowtarzalnym, unikatowym wydaniu i artystycznej przestrzeni
Na wszystkich uczestników czekają:
-konkursy z nagrodami do wygrania, w tym książki biznesowe
-magazyny branżowe
-30 złotych do wykorzystania na barze!
-na życzenie certyfikat on-line
Wydarzenie posiada certyfikat DIMAQ, oznacza to, że każdy uczestnik otrzyma 5 punktów za uczestnictwo.
Więcej informacji na: stronie: www.prostoomarketingu.pl