Wydarzenie: Prosto o marketingu i sprzedaży, 2 marca, Warszawa

Patronat medialny

Zapraszamy serdecznie na wydarzenie  do Warszawskiego klubu Hard Rock Cafe.

Wydarzenie, złożone będzie z dwóch oficjalnych części: panelu dyskusyjnego - debaty z udziałem publiczności oraz networkingu.

Na debacie poruszymy temat: w jaki sposób, skutecznie integrować działania marketingowe ze sprzedażowymi oraz łączyć kompetencje w tych obszarach.

A także jak:

-komunikować się z otoczeniem, żeby zwiększyć sprzedaż
-wzmacniać wizerunek i oraz budować lojalność klientów do naszej marki

Odpowiemy również na pytanie czy z motywacja jest potrzebna dla poprawy efektywności działań?

Skład ekspertów:

  • Judyta Kowalczyk - Strateg, menedżer i projektant marek. Ekspert ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy. CEO agencji wizerunku i reklamy iClouders, autor praktycznej książki "10 przykazań skutecznej marki" oraz trener.
  • Dariusz Jaszcz - trener biznesu i sprzedaży oraz ekspert w obszarze zarządzania i organizacją wydarzeń firmowych, oraz gier szkoleniowych
  • Konrad Dębkowski - ekspert: motywowanie pracowników, budowanie efektywnych zespołów, autor książki "Motywacja Pracowników w Praktyce", konsultant biznesowy, trener, sprzedaż B2B, kultura organizacyjna, Learning & Development
  • Jarosław Pudełek - trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz budowania efektywnych zespołów. Autor książki pt. "Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej".


W godzinach 20/00 - 21/00 odbędzie się networking w niepowtarzalnym, unikatowym wydaniu i artystycznej przestrzeni

Na wszystkich uczestników czekają:
-konkursy z nagrodami do wygrania, w tym książki biznesowe
-magazyny branżowe
-30 złotych do wykorzystania na barze!
-na życzenie certyfikat on-line

Wydarzenie posiada certyfikat DIMAQ, oznacza to, że każdy uczestnik otrzyma 5 punktów za uczestnictwo.

Więcej informacji na: stronie: www.prostoomarketingu.pl

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia jest portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.