Personal Development and the Future of HR, 20 stycznia, Warszawa

Patronat medialny

Rozwój osobisty, przyszłość branży HR i wykorzystanie nowych technologii w zarządzaniu zasobami ludzkimi to tematy przewodnie styczniowego zjazdu Digital University „Personal Development and the Future of HR”, który odbył się 20 stycznia w Warszawie.

Roboty jak również IA nie płacą podatków, nie jeżdżą na wakacje, nie chorują. W ciągu 10‑20 lat zastąpią nawet 700 zawodów – jak przewidują oksfordzcy naukowcy. Przerażające? Niekoniecznie.

Rewolucja cyfrowa, innowacje oraz zmiany pokoleniowe rodzą nowe wyzwania dla liderów zarządzania kapitałem ludzkim w obszarze struktury i kultury organizacji. Jaki wpływ na rynek pracy mają pokolenia Millenialsów, Y i Z? Czy roboty i sztuczna inteligencja zdominują rynek pracy? Jakich kompetencji będzie potrzebował zarówno pracownik jak i lider w przeciągu kilku najbliższych lat? Jak będzie ewoluował rynek pracy?

Na te, jak również wiele innych pytań, odpowiedzi udzielili wybitni eksperci z kraju i zagranicy.

W trakcie wykładów oraz panelu uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak się zmieniają trendy, jaka jest przyszłości rynku pracy, przyszłość rozwoju kompetencji pracowników, a także rozwoju osobistego, co innowacyjnego dzieje się w zakresie narzędzi wykorzystywanych do zarządzania zasobami ludzkimi wewnątrz organizacji, a także poznali wiele przykładów praktyk biznesowych. Poruszone zostały również tematy dotyczące roli sztucznej inteligencji w planowaniu kariery, Big Data w HR czy rozwoju osobistego w obliczu nowych technologii.

Nieodłącznym elementem każdego zjazdu Digital University jest panel dyskusyjny, do którego zapraszani są wybitni praktycy biznesowi w dziedzinie będącej wiodącym tematem zjazdu. Tym razem swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się: Monika Remiszewska (Axel Springer), Andrzej Borczyk (Grupa Żywiec), Agnieszka Bieniak (Burda International Poland), Małgorzata Bartler (Alior Bank).

Szczegóły wydarzenia oraz zapisy na stronie: www.digitaluniversity.pl

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia był portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.