28 listopada 2014 r. w Warszawie odbyła się III. Konferencja Personal Branding Polska.
Reputacja marki nie powstaje, ani nie zmienia się w kilka tygodni. To proces, który wymaga czasu, wiedzy i narzędzi. Obecnie rośnie rola, jaką w budowaniu marki firmy, pełnią marki osobiste jej właścicieli i przedstawicieli. Warto zadbać o to, by odbiór wszystkich rozwijał się prawidłowo.
Konferencja Personal Branding Polska, to wydarzenie dedykowane wszystkim Przedsiębiorcom, którzy poszukują wiedzy z zakresu e-marketingu, komunikacji i brandingu oraz osobom, które zarządzają przedsiębiorstwem - nie będąc właścicielem. To spotkanie również dla tych, którzy dojrzewają do podjęcia decyzji o założeniu własnej firmy i od pierwszych chwil chcą świadomie kształtować jej pozycję.
Dwie pierwsze edycje konferencji odbyły się w Gdańsku 10 kwietnia oraz 26 września br., gromadząc kolejno 80 i 120 Uczestników.
28 listopada odbyła się jej pierwsza odsłona w Warszawie. Swoją wiedzę Uczestnikom przekazali eksperci w dziedzinie komunikacji marki m.in. Monika Czaplicka, Anna Szubert, Magdalena Jagielska czy Michał Zwierz.
Więcej informacji na: www.personalbrandingpolska.pl