Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w panelu dyskusyjnym „Wellbeing pracownika kluczem do sukcesu i dobrostanu organizacji”.Spotkanie organizowane przez “W Pełni” odbędzie się 1 marca 2023 roku w godz. 10.00 – 12.30 w sali hotelu Focus Hotel Premium Bydgoszcz***.
Świat przyspieszył, pojawiły się wyzwania, którym trudno sprostać. Ponad 70 proc. dorosłych Polaków obserwuje u siebie objawy obniżenia nastroju, depresji. Większość naszego czasu, czyli życia, spędzamy w pracy, a stres nie jest czymś, co da się po prostu wyeliminować. Jakość tego doświadczenia wpływa bezpośrednio na nasze zdrowie, samopoczucie, życie prywatne. To właśnie dlatego coraz częściej firmy starają się tworzyć środowisko pracy, które dba o dobrostan człowieka.
Wydarzenie ma na celu przybliżenie słuchaczom zagadnień dotyczących dobrych praktyk i strategii wellbeingu w firmach, jak również zainspirowanie do budowania relacji z pracownikiem na zasadach win-win, opartych na zaufaniu i współodpowiedzialności za jego rozwój. Ważne miejsce w dyskusji zajmą kwestie związane z wypaleniem zawodowym pracowników, przewlekłym stresem oraz poszukiwaniem balansu między życiem prywatnym a pracą.
Panel dyskusyjny organizowany jest w ramach ogólnopolskiego Dnia Doceniania Pracownika, który przypada na początek marca. Spotkanie będzie mieć formę otwartej dyskusji, co pozwoli na wymianę doświadczeń oraz inspiracji między prelegentami i gośćmi. Udział w panelu jest bezpłatny.
Wydarzenie skierowane jest do pracowników działów HR, organizacji, które chciałyby wspierać dobrostan w swojej firmie, ale nie wiedzą, od czego zacząć, a także do właścicieli, którzy na co dzień zarządzają zespołami w swoich organizacjach.
Organizatorem spotkania jest firma „W Pełni”, zajmująca się wdrażaniem aktywności wellbeingowych w organizacjach. W debacie wezmą udział: Magdalena Kamińska Trener, L&D Manager, ekspert rezyliencji i zarządzania zmianą Doświadczony szkoleniowiec i lider zarządzania zmianą. Wdraża w firmach programy rozwojowe i angażujące systemy szkoleń online. Manager wielokulturowego zespołu trenerów i projektantów rozwiązań e-learningowych (LMS). Przeprowadzała zespoły sprzedażowe i customer service przez transformacje wewnętrzne w chwilach kryzysu. Z sukcesami wnosi w życie organizacji Analizę Transakcyjną dla osiągnięcia lepszego porozumienia i dobrostanu psychicznego pracowników. Jest certyfikowaną konsultantką DISC D3, entuzjastką rozwoju opartego na mocnych stronach. Z wielką pasją zgłębia tematy rezyliencji i umacniania pewności siebie na drodze do realizacji celów biznesowych.