Już 4 i 5 maja 2020 odbędzie się pierwsze wirtualne wydarzenie organizowane HCM Deck – online L&D Meetup #Disruption & The New Normal. Podczas dwudniowego wydarzenia, polscy i zagraniczni eksperci rozmawiać będą o różnych obszarach L&D i HR, takich jak Employee Engagement, Remote World, Leadership czy Human2Human. Na “wirtualnej scenie” pojawią się tacy goście jak Donald H Taylor, Renate Hohlmann, Dorota Piotrowska, czy dr Natalia Wiechowski.
Wydarzenie będzie przestrzenią poświęconą zmianom oraz trendom w HR i L&D w dzisiejszym ciągle zmieniającym się świecie. Ze zmianą i transformacją tego jak pracujemy, uczymy się i komunikujemy, zmierzają się organizacje na całym świecie. Żeby efektywnie funkcjonować w obliczu “nowej pracy” i “nowej normalności”, trzeba użyć odpowiednich narzędzi, pomysłów i strategii. W agendzie wydarzenia znajdują się takie wystąpienia jak: “Maximizing Employee Engagement in the World of Remote”, “HR’s role in dealing with the unknowns and planning for the Next Normal”, “Human2Human Revolution in Digital Times” i wiele innych. Usłyszeć będzie można również wystąpienia dostawców rozwiązań HR Tech. Wydarzenie będzie dawało także możliwość interakcji, wymiany doświadczeń i zadawania pytań prelegentom. Nad całością czuwać będą Donald H Taylor (ekspert LD) i Ed Smith (Head of Global Growth w HCM Deck).
Event skierowany jest głównie do menadżerów i dyrektorów działów HR i L&D dużych organizacji, dla osób odpowiedzialnych za wdrażanie projektów HR w korporacjach, wszystkich poszukujących rozwiązań dla swoich swoich firm w obszarze HR Tech i L&D.
W Online L&D Meetup #Disruption & The New Normal uczestniczyć można bez wychodzenia z domu – wystarczy się zarejestrować. Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracji znajdują się na stronie wydarzenia.
O firmie:
HCM Deck to platforma wspierająca rozwój pracowników, która umożliwia organizacjom automatyzację i analizę wzrostu w trzech kluczowych sferach: szkoleń, komunikacji i feedbacku. Zawiera kompleksowe, nowoczesne i przyjazne dla użytkownika narzędzia HR osadzone w modelu SaaS-owym.