Już 21 lutego odbędzie się pierwsze spotkanie w ramach nowej, krakowskiej inicjatywy Kraków Event+Business Meetup (KEBM). Głównym celem, który przyświeca tej inicjatywie jest rozwój krakowskiego rynku usług związanych z organizacją wydarzeń.
Dzięki otwartej współpracy branżowej, możliwe jest zaproszenie do udziału w inicjatywie klientów, z którymi organizatorzy liczą na otwarty dialog i wspólne doskonalenie formuły spotkań by odpowiadały wszystkim uczestnikom. Spotkania skierowane są do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu wykorzystania eventu, jako narzędzia do realizacji biznesowych celów oraz planów w różnych obszarach działania firm czy instytucji. Spotkania Kraków Event+Business Meetup to przestrzeń i okazja do rozmów o evencie, jego mocy i znaczeniu pomiędzy branżą, a Klientem. Inauguracyjne spotkanie to bardzo ważny wstęp do poruszanych i coraz bardziej specjalistycznych tematów kolejnych siedmiu meetupów. Prelegenci, którymi będą zarówno eventowcy jak i klienci przedstawią case study związane z wykorzystaniem organizacji wydarzeń w działaniach HR, budowaniu relacji biznesowych i inwestorskich, a także do sprzedaży innowacyjnych produktów. Spotkania te to nie tylko przestrzeń do otwartej dyskusji między światem branży eventowej, a światem biznesu. To przede wszystkim okazja by wysłuchać siebie nawzajem, spolaryzować opinie i wyciągnąć konkretne wnioski, które przysłużą się wszystkim, przynosząc wymierne korzyści dla obu stron. Organizatorzy KEBM zapraszają działy HR, marketingu, sprzedaży, zakupów, a także wszystkie inne osoby, które w swojej pracy mierzą się z tematem eventu. Za każdym razem spotkania KEBM odbywać się będą w innej lokalizacji eventowej w Krakowie. Będzie to również doskonała okazja by poznać eventową mapę Krakowa i odkryć nowe, ciekawe miejsca. Pierwsze spotkanie 21 lutego odbędzie się w Restauracji „Nadwiślańska”, gdzie każdy z uczestników może liczyć na gorącą kawę i pyszne śniadanie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatne.
Wśród inicjatorów projektu są między innymi Katarzyna Marciszyn (Expo Kraków), Małgorzata Machynia (FSWO), Krzysztof Paradowski (Concept Music Art), Dominik Górka (Grupa Manta). Reprezentujemy różne specjalizacje i doświadczenia, które wnosimy do tego projektu. Wierzymy, że zainspirujemy klientów nowymi rozwiązaniami, a także damy im możliwość dyskusji na wszelkie tematy, w których nieoficjalnie chcieliby porozmawiać z eventowcami – mówią organizatorzy.
HRpolska został partnerem medialnym wydarzenia.