Konferencja "Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości", 29-30 listopada, Warszwa i online

Patronat medialny

Jak wykorzystać cyfryzację, by być bliżej klientów? Weź udział w konferencji i sprawdź

W jaki sposób biznes korzysta z atutów transformacji cyfrowej oraz rozwiązań i narzędzi technologicznych, by zbliżyć się do klientów? O tym, jak technologie wpływają na działania firm i decyzje zakupowe, porozmawiają eksperci i praktycy na konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”.

Organizowane przez Konfederację Lewiatan dwudniowe wydarzenie odbędzie się w dniach 29 – 30 listopada 2023. Pierwszy dzień to spotkanie stacjonarne w Warszawie, drugiego dnia zaplanowane są warsztaty online.

Postawy konsumentów a transformacja cyfrowa

Uczestnicy paneli i warsztatów podejmą tematykę zmieniających się postaw konsumentów. Debaty obejmą zagadnienia cyfrowej transformacji, między innymi w kontekście młodych generacji klientów.

Tematem dyskusji będzie również próba charakterystyki wykorzystywania technologii mobilnych przez Gen Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Eksperci zastanowią się też, czy istnieją określone wzorce zachowań dla tego pokolenia.

Social media w segmencie konsumenckim

Jak docierać przez social media do właściwych grup odbiorców, jak prowadzić social media w segmencie e-commerce i na jakie treści jest największe zapotrzebowanie – opowiedzą przedstawiciele nauki i biznesu – Szkoły Głównej Handlowej i firmy Amazon.

Będzie też o tym, czy warto współpracować z influencerami - organizatorzy zaprosili Cypriana Węgrzyna (influencera @cypriano_italiano), a także czy krótka forma – przekaz wideo bądź tekst – to chwilowa moda czy już stabilny trend.

W programie także speech: Światy Metaverse – krótka opowieść o nadziejach, zachowaniach i obawach konsumentów oraz omówienie projektu dyrektywy w sprawie prawa do naprawy Right to Repair. Jak regulacja wpłynie na rynek produkcji oraz sprzedaży sprzętów? Czy zwiększy świadomość konsumentów odnośnie naprawy towarów i uwzględni specyfikę złożonych łańcuchów dostaw? Wreszcie, jakie korzyści przyniesie konsumentom?

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona. 29 listopada - siedziba Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i 30 listopada - warsztaty online.

Agenda konferencji i więcej informacji tutaj.

Zapraszamy do rejestracji tutaj.

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia jest portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.