Konferencja:Kluczowe wskażniki efektywności w Call/Contact Center, 29 marca, Warszawa

Patronat medialny

Konferencja Kluczowe wskaźniki efektywności i Call/Contact Center odbędzie sie 29 marca 2019 w Warszawie. To ciekawe, praktyczne i merytoryczne wydarzenie gdzie tematem przewodnim jest zaplecze pracy każdego managera – analiza wskaźników pod względem ich jakości, efektywności i przydatności.

 

 

 

 

Czy można dobrać wskaźniki lepiej? Czy przedstawiane dane są prawdziwe? Jak korygować i podejmować decyzję w oparciu o liczby? Czy właściwie określamy cele organizacji/działu? Jak analizować efektywność wskaźników? Na te i inne pytania odpowiedzą oragnizatorzy konferencji.

Odpowiednio dobrane wskaźniki pozwalają zweryfikować czy podjęte decyzje i obrana strategia operacyjna zapewniają realizację naszych celów strategicznych i  biznesowych. Jeśli regularnie monitorujemy kluczowe wskaźniki dla naszego biznesu, w razie spadków mamy sygnał by podjąć działania korygujące już na wczesnym etapie, zanim spadki przerodzą się w trwały trend. Niewątpliwie odpowiednio dobrany zestaw wskaźników stanowi kluczowy element informacji zarządczej dla managerów w każdej branży.

Drugą stroną medalu jest fakt, że KPI jest również źródłem motywacji i satysfakcji pracowników. Kluczowe wskaźniki efektywności wykorzystujemy jako narzędzie ciągłego doskonalenia organizacji.

KPI to podstawa pracy każdego managera – zatem konferencja zadba o silne fundamenty!

Więcej

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia jest portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.