Konferencja Kluczowe wskaźniki efektywności i Call/Contact Center odbędzie sie 29 marca 2019 w Warszawie. To ciekawe, praktyczne i merytoryczne wydarzenie gdzie tematem przewodnim jest zaplecze pracy każdego managera – analiza wskaźników pod względem ich jakości, efektywności i przydatności.
Czy można dobrać wskaźniki lepiej? Czy przedstawiane dane są prawdziwe? Jak korygować i podejmować decyzję w oparciu o liczby? Czy właściwie określamy cele organizacji/działu? Jak analizować efektywność wskaźników? Na te i inne pytania odpowiedzą oragnizatorzy konferencji.
Odpowiednio dobrane wskaźniki pozwalają zweryfikować czy podjęte decyzje i obrana strategia operacyjna zapewniają realizację naszych celów strategicznych i biznesowych. Jeśli regularnie monitorujemy kluczowe wskaźniki dla naszego biznesu, w razie spadków mamy sygnał by podjąć działania korygujące już na wczesnym etapie, zanim spadki przerodzą się w trwały trend. Niewątpliwie odpowiednio dobrany zestaw wskaźników stanowi kluczowy element informacji zarządczej dla managerów w każdej branży.
Drugą stroną medalu jest fakt, że KPI jest również źródłem motywacji i satysfakcji pracowników. Kluczowe wskaźniki efektywności wykorzystujemy jako narzędzie ciągłego doskonalenia organizacji.
KPI to podstawa pracy każdego managera – zatem konferencja zadba o silne fundamenty!