Jak zbudować silną markę rekrutera i pracodawcy? 3rd International Recruitment Congress 2015

Patronat medialny

Czy na Snapchacie można prowadzić działania employer brandingowe? Jak za pomocą Facebooka budować markę rekrutera i pracodawcy, żeby osiągać wymierne rezultaty? Z jakich technik sprzedażowych korzystać aby zdobyć klientów i nawiązać długotrwałe relacje z kandydatami? Jaki kierunek rozwoju firm rekrutacyjnych wybrać, żeby skutecznie działać na europejskim rynku? O tym i nie tylko można było porozmawiać na organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, corocznym kongresie 3rd International Recruitment Congress 2015, skierowanym do branży zatrudnienia i HR.

Wśród prelegentów branżowego wydarzenia nie zabrakło polskich i międzynarodowych ekspertów takich jak Steve Othen z Recruitment and Employment Confederation (REC), Andy Preston, międzynarodowy trener sprzedaży i Piotr Chmielewski, założyciel agencji Social Media Now. W kongresie organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia wzięli udział właściciele polskich firm rekrutacyjnych, managerowie HR i przedstawiciele międzynarodowych organizacji zrzeszających agencje zatrudnienia.

„Na coraz trudniejszym rynku pracownika, rekruterzy muszą zadbać nie tylko o swój wizerunek, ale również o markę swojej agencji czy pracodawcy. Misją Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia jest edukacja branży dlatego i w tym roku podczas kongresu nie zabraknie międzynarodowych i polskich prelegentów oraz wysokiej klasy wykładów, które przybliżą nam tematykę budowania własnej marki. 3rd International Recruitment Congress 2015 to również wydarzenie pełne sesji case studies, które pomogą rozwinąć kompetencje i umiejętności każdego rekrutera” mówi Jarosław Adamkiewicz, Prezes SAZ.

Kongres rozpoczęła prezentacja Artura Skiby, Wiceprezesa Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia i Prezesa Antal International, na temat aktualnych trendów rynku pracy i wyzwań przed którymi stoi branża. Andy Preston, międzynarodowy trener i praktyk sprzedaży, zaprezentował metody skutecznego zwiększania sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów, a także zwiększania ich lojalności.

Piotr Chmielewski z agencji Social Media Now w praktycznym wystąpieniu przybliżył temat budowania marki pracodawcy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, jakimi są social media. W szczególności skupił się na wykorzystaniu Facebooka w procesie rekrutacji pracowników oraz zasadach działań płatnych i bezpłatnych kampanii reklamowych w oparciu o doświadczenia agencji Social Media Now. Martyna Tarnawska, Social Media Consultant z agencji Socjomania, opowiedziała o alternatywnych sposobach dotarcia do kandydatów z pokolenia Y, dzięki wykorzystaniu coraz popularniejszych dzisiaj serwisów Snapchat i Instagram.

3rd International Recruitment Congres 2015 to przede wszystkim nowoczesne, skuteczne rozwiązania problemów pracodawców i rekruterów. To kompleksowe ukazanie dróg i metod, którymi można realizować skuteczny proces rekrutacji. Na kongresie zaprezentowano case study, dzięki którym uczestnicy mogli na konkretnych przykładach poznać efekty wdrożenia proponowanych rozwiązań.

Kongres to możliwość pozyskania bezcennych kontaktów biznesowych. Podczas kongresu można było również zapoznać się z ofertami firm, których produkty i usługi wspomagają proces rekrutacji oraz budowania relacji z kandydatami i klientami.

Więcej informacji o kongresie znajduje się na oficjalnej stronie: http://kongres.saz.org.pl/pl/

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia był portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.