Inauguracja grupy HR Influencers High Potential

Patronat medialny


9 czerwca 2016 w Warszawie zainaugurowano drugą część think tanku HR Influencers – działalność społeczności HRI High Potentials. HR Influencers to platforma skupiająca docelowo 50 doświadczonych i wpływowych liderów HR w Polsce, którzy dzięki współpracy i wymianie doświadczeń wyznaczają nowe kierunki zarządzania w biznesie.


HRI High Potentials to dedykowana część tej inicjatywy, która zgromadzi 100 menedżerów HR z największym potencjałem rozwojowym, aspirujących do roli Influencerów w branży i biznesie. HRI High Potentials, tak jak cały think tank HRI, jest projektem biznesowym, a nie HRowym. Jego celem jest budowanie sojuszu z kadrą menedżerską i odpowiadanie na realne potrzeby biznesowe. Inicjatywa kładzie nacisk na rozwijanie kompetencji HR u menedżerów i posiadanie praktyki biznesowej u profesjonalistów HR. Ukierunkowana jest na rozwój biznesu i popularyzację dobrych praktyk HR wśród liderów i menedżerów, by przygotować ich do wdrażania nowych metod zarządzania ludźmi, potencjałem, zaangażowaniem i zaufaniem w przedsiębiorstwach.

Inauguracja HRI High Potentials (HRI HiPo) miała charakter debaty redakcyjnej, prowadzonej przez redaktora naczelnego Business Insider Polska, Łukasza Grassa. Dyskutowano jak dziś budować innowacyjne kultury pracy i rozwijać ludzi w kierunku disruptive thinking. Analizowano, jak ma wyglądać środowisko pracy w przyszłości oraz jak HR ma przygotowywać menedżerów do zwinnego reagowania i myślenia w stylu agile.

Różnice w podejściu do pracy i budowaniu relacji, wynikające z różnych doświadczeń pracowników, dorastania i wchodzenia na rynek w różnych dekadach, dają o sobie znać z coraz większą siłą. Zdywersyfikowane, międzypokoleniowe zespoły zmagają się z brakiem zrozumienia dla odmiennych postaw i potrzeb. Przestają sprawdzać się stare zasady, utarte standardy i reguły biznesowej gry, których korzenie sięgają poprzedniego millenium. HRI High Potentials stawiają przed sobą ambitne zadanie zmiany narracji w biznesie, tak by bardziej przystawała do realiów rynku oraz zmieniających się potrzeb młodszych i starszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Zamierzają patrzeć inaczej na sposób organizacji biznesu, na kompetencje potrzebne do konkurowania za 2-5 lat, projektować kierunki ewolucji funkcji HR. I nie dzielić świata na HR i biznes, bo HR to część biznesu odpowiedzialna za jego przyszły rozwój.

Potrzeba budowania kultury innowacji, formułowanie niestandardowych pytań biznesowych, projektowanie rozwiązań, które powinny zastąpić bezużyteczne schematy myślenia i działania menedżerów oraz tworzenie klimatu dla tzw. disruptive thinking, będą fundamentem działań HRI HiPo.

W gronie Założycielek HRI HiPo znaleźli się przedstawiciele takich firm jak Currency One, Google, home.pl, Techland i Sanofi. "Wierzę, że ta inicjatywa jest dziś w Polsce bardzo potrzebna. HR, jako branża, jest u nas wciąż młody. Wielu z nas, często na własnych błędach, uczy się nowych sposobów działania, zarządzania, wsparcia biznesu. A przecież uczyć warto się też na cudzych doświadczeniach. Dlatego HRI HiPo ma ambitny plan zawirusowania polskiej przestrzeni biznesowej, dobrą i wartościową myślą HRową. Wierzę, że tak postawiony cel, będzie nam służył za mocny i wartościowy azymut, motywujący do intensywnej pracy w think tanku" - mówi Paulina Basta, jedna z założycielek HRI HiPo.

Do grona HRI High Potentials zapraszani są praktycy HR z całej Polski, firm małych i dużych, którzy z energią i pasją poszukują nowych pomysłów na rozwój swoich firm i pracowników. HRI HiPo to dzielący się wiedzą biznesową i HRowym doświadczeniem pasjonaci, zaangażowani społecznie profesjonaliści, widzący potrzebę budowania wartościowego środowiska pracy. Osoby gotowe znaleźć czas na networking, mentoring, wypracowanie wartościowego kontentu i dobrych praktyk dla biznesu i branży. HRI HiPo to opiniotwórcze grono specjalistów w szeroko rozumianych obszarach HR (HR BP, kadry, płace, EB, rozwój, szkolenia, komunikacja, CSR), które wspólnie wypracuje wskazówki, rekomendacje i inspiracje potrzebne do zmiany sposobu myślenia o zarządzaniu ludźmi w biznesie.

Więcej informacji: http://hrinfluencers.pl

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia był portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.