W środę, 27 czerwca, we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS odbyła się pierwsza konferencja z cyklu HR Disrupt – Employer Branding Insights. O unikalności wydarzenia świadczyła formuła dyskusji panelowych, do których zaproszono młodych ludzi, dopiero wkraczających na rynek pracy. Ich opinie i oceny często bowiem stanowią źródło cennych informacji i inspiracji dla osób zajmujących się employer brandingiem.
Konferencja HR Disrupt została podzielona na dwie części – naukową oraz profesjonalną. W pierwszej zostalismy zapoznani z opiniami osób, które na co dzień zajmują się teorią employer brandingu oraz budowaniem strategii wizerunkowych firm. Wystąpili m.in.: Szymon Sikorski, Michał Ulidis, Karina Stasiuk-Krajewska czy Dominik Lewiński. Na zakończenie panelu zaplanowana była dyskusja pt. Rynek pracy widziany oczami młodych, w której wzieli udział studenci Uniwersytetu SWPS. Po krótkiej przerwie rozpoczęła się część druga, podczas której wystąpili praktycy. W trakcie dyskusji przeanalizowany został obraz rynku pracy w Polsce i toczyły sie rozmowy o jego perspektywach, a także potencjalnych zagrożeniach.
Udział w konferencji HR Disrupt był bezpłatny, obowiązywała jednak wcześniejsza rejestracja.
Organizatorem konferencji był Uniwersytet SWPS wraz z agencją PR Publicon.
Patronem merytorycznym wydarzenia był portal branżowy hrpolska.pl, a patronem medialnym - dlaStudenta.pl.