Czy można przyciągnąć uwagę kandydatów, walcząc nie tylko o ich umysły, ale też o ich serca? Czy pracownicy emocjonalnie związani z firmą będą lepszymi ambasadorami marki? Najlepsze marki pracodawców świata udowadniają, że tak! Współczesny employer branding musi budzić silne emocje, a do pracy na rzecz budowania emocjonalnej więzi z marką pracodawcy warto wykorzystać właściwości ludzkiego mózgu.
Emocje w employer brandingu to temat przewodni Konferencji Employer Branding Management Summit 2017, na którą zapraszamy już 8 czerwca 2017 r. do Warszawy. To już szósta edycja konferencji, na której spotykają się osoby zajmujące się budowaniem marki pracodawcy, rekrutacją i szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi, PR-em, marketingiem oraz inni pasjonaci EB.
W czasie konferencji będzie można wysłuchać 12 wystąpień inspirujących prelegentów – ekspertów w swoich dziedzinach, wśród których znajdą się m.in.: prof. Dariusz Doliński, Natalia Hatalska.