Design Thinking, 28-29 listopada, Warszawa

Patronat medialny

Według światowego rankingu Global Innovation Index 2017, Polska pod względem efektywności innowacji zajmuje 48 miejsce na tle 127 krajów, z wynikiem 0,67. Polskie organizacje dopiero rozpoczynają przygodę z systemowym podejściem do innowacji i Design Thinking. To jedna z najbardziej efektywnych, metod projektowych prowadząca do tworzenia innowacyjnych rozwiązań, m.in. w zakresie tworzenia przełomowych produktów, usług, procesów, technologii, metod organizacyjnych, strategii marketingowych, elementów planowania i projektowania przestrzeni publicznej, jak również rozwiązywania problemów napotykanych w codziennym życiu. Wypracowane za jej sprawą rozwiązania stanowią rozsądną strategię biznesową i są technologicznie możliwe do realizacji.

 
Wydarzenie zgromadzi rzeszę wybitnych praktyków metody Design Thinking z Polski i ze świata. Specjaliści z różnych branż odpowiedzialni za projektowanie innowacji, zaprezentują swoją wiedzę i doświadczenie oparte na głębokim zrozumieniu tego co prowadzi do zmian, których wszyscy doświadczamy w towarzyszącej nam rzeczywistości.

Podczas Spotkania zostaną zaprezentowane liczne studia przypadku rzeczywistego wykorzystania metody w oparciu o działania praktyków z szeroko rozpoznawalnych marek. Pragniemy, aby uczestnicy spojrzeli na problem z szerszej perspektywy i na tej podstawie wykreowali własne, absolutnie nowatorskie rozwiązania, stwarzając tym samym spektakularne szanse rynkowe prowadzące do osiągnięcia ponadprzeciętnych zysków organizacji i budowania pozycji lidera w swojej branży.

PODCZAS KONFERENCJI M.IN.:

  • Dlaczego świat pokochał Design Thinking?
  • Jak zaprojektować organizację aby sprostała wyzwaniom XXI wieku?
  • Jak zaprojektować produkty i usługi, tak żeby stale przekraczały oczekiwania klientów?
  • Jakie role są przydatne w firmach, gdy budujemy kulturę innowacji.
  • Jak zwiększyć kreatywność w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i doskonalenie?
  • Dlaczego w procesie projektowym trzeba uwzględniać wiele perspektyw i dlaczego zaangażowanie pracowników jest niezbędne.
  • Jak mierzyć efekty procesów projektowych.
  • Jakie problemy biznesowe można rozwiązać z wykorzystaniem myślenia projektowego, a w których efektywniej sprawdzą się inne podejścia.
  • Co dalej jeśli Design Thinking nie zadziałał w twojej firmie?
  • Dlaczego czasem warto być ''inside the box", zamiast ''outside the box", czyli SYSTEMATIC INVENTIVE THINKING (SIT).
  • Na czym polega skuteczne zarządzanie zmianami na przykładzie IKEA Group - IKEAs JOURNEY.
  • Doceniamy rolę innowacji, sami myślimy poprzez rozwiązania.
  • Ponieważ najbardziej cenimy case studies, pragniemy przedstawić Państwu najbardziej praktyczną i wiedzę dotyczącą zastosowania metody Design Thinking w biznesie .
  • Ponieważ wiemy, że Państwa ambicje sięgają wysoko, zależy nam na przekazaniu Państwu najświeższej wiedzy i bogatego doświadczenia najlepszych z najlepszych praktyków metody Design Thinking.
  • Chcemy podkreślić ważną rolę prototypowania w zespole i poszukiwania alternatywnych pomysłów w zaspokajaniu potrzeb klienta, wzrostu udziału w rynku, utrzymania przewagi konkurencyjnej, wykorzystaniu nowych szans rynkowych.
  • Pragniemy przedstawić pulę przełomowych narzędzi, które pomogą Państwu w zwiększeniu własnej kreatywności i przezwyciężaniu trudności, które wydawać by się mogły nie do pokonania.
  • Jesteśmy przekonani, że liczne pomysły prezentowane przez naszych Panelistów, zainspirują Państwa do wyjścia poza utarte ramy i schematy działania w kontekście tworzenia niepowtarzalnych rozwiązań w ramach własnych organizacji.

 

Tematem przewodnim wydarzenia będzie zastosowanie narzędzi Design Thinking w biznesie i związane z nim światowe trendy i kierunki rozwoju wpływające na wdrażanie zmian i usprawnień, budzenie kreatywności i zaangażowania pracowników.

 

strona www

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia jest portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.