Forum Employer Brandingu już 19 października 2016 w Warszawie. Tegoroczne, szóste już Forum Employer Brandingu będzie debatować na temat współpracy wewnętrznej, głównie, ale nie tylko, między działami marketingu i HR w procesie budowania marki pracodawcy. W programie trzy case studies, prezentacje wyników dwóch raportów badawczych i dwie debaty z udziałem ekspertów.
Na początku roku, w glosowaniu online, internauci wybrali temat wiodący tegorocznego forum. Zdecydowana większość zagłosowała za tematem „HR i Marketing – rywale czy partnerzy w procesie budowania marki pracodawcy”. O tym, czy dany pracodawca może czerpać korzyści z rozpoznawalnej i unikalnej marki pracodawcy decydują przedstawiciele działów HR i marketingu, gdyż oba działy są odpowiedzialne za kształtowanie strategii i planowanie działań employer brandingowych. W trakcie Forum o swoich najlepszych praktykach opowiedzą przedstawiciele firm: Fiege, K2 i Skanska, reprezentujące różne branże – transport i logistykę, reklamę i media oraz budownictwo. W uzupełnieniu zaproszeni eksperci wezmą udział w debacie prowadzonej przez Grażynę Raszkowską, dziennikarkę Rzeczpospolitej i redaktor naczelną kariera.pl.
W drugiej części rozmowy będą dotyczyć równie ważnego tematu, mianowicie roli menedżerów w kształtowaniu wizerunku firmy. Punktem wyjścia będzie premiera 2. książki Julity Dąbrowskiej „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami”. Zaproszeni gości, w tym m.in. rozmówcy którzy udzielili wywiadu autorce, wezmą udział w dyskusji „Poznaj menedżera, poznaj organizację”.
Więcej szczegółów na stronie: http://www.forumemployerbranding.pl/