Zakończył się 4th International Recruitment Congress 2016. Zapraszamy na relację z wydarzenia!

BIZNES


Jak przyciągnąć do firmy najbardziej wartościowych pracowników, jak rozpoznawać potencjał kandydatów i jaka jest różnica między zwyczajną rekrutacją, a szukaniem talentów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznali uczestnicy 4th International Recruitment Congress 2016. Kongres odbył się 27 października 2016 roku i zorganizowany został przez SAZ (Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia), największą w kraju organizację branżową, która skupia agencje zatrudnienia.


Jak poszukiwać najbardziej wartościowych pracowników?

Tematem tegorocznego kongresu było pozyskiwanie talentów, które mogą wybitnie przysłużyć się funkcjonowaniu firm. Czwarta edycja wydarzenia pozwoliła na poznanie techniki prowadzenia jeszcze lepszego procesu rekrutacyjnego. W tym roku tematyka skupiała się jednak nie na tradycyjnej rekrutacji, co na łowieniu z rynku pracy prawdziwych perełek. Wydarzenie obfitowało w szereg wykładów i warsztatów, których zadaniem było podniesienie jakości rekrutacji i zmniejszenie jej kosztów.
Podczas Kongresu odpowiedziano m.in. na pytania, takie jak:

  • Czego oczekują kandydaci w procesie rekrutacji?
  • Jakie są perspektywy dla Polskich pracowników w Wielkiej Brytanii?
  • Jak wyróżnić się ze swoją ofertą na wymagającym rynku?
  • Jak szybko obniżyć koszty rekrutacji w firmie nawet o 80%?
  • Jak zautomatyzować proces rekrutacji, jednocześnie zapewniając wysoki poziom candidate experience?
  • Jakie metody pozyskiwania talentów są najlepsze i dlaczego popyt na usługi rekrutacyjne nadal będzie duży?

Kto wystąpił?

Kongres uświetnili swoją obecnością polscy i zagraniczni eksperci z branży HR oraz social media. Wydarzenie otworzył swoim przemówieniem Artur Skiba, Wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Omówił on aktualny stan rynku zatrudnienia i określił największe wyzwania, jakie stoją przed agencjami pracy. Prof. Andrzej Blikle porwał publiczność swoim inspirującym wystąpieniem na temat dylematu lidera i aktualnych systemów motywacyjnych. Prelekcje wygłosili także Andrzej Nitecki z Energa Obrót SA, Philip Campbell z Recruitment & Employment Confederation i Krystian Dryniak z Social Media London Style. Mówiono o narzędziach nowoczesnego rekrutera, w tym o wykorzystaniu w rekrutacji potencjału social media. Poruszone zostały zagadnienia takie jak wpływ polityki na zmiany na rynku zatrudnienia czy tworzenie oferty pracy w dobie ogromnej konkurencyjności ze strony pracodawców.
Na 4th International Recruitment Congress 2016 poruszona została też tematyka wykorzystania e-maili w procesie rekrutacji, co przedstawił zgromadzonym Olgierd Sroczyński z Freshmail.pl. Natomiast Maciej Hassa z Absolvent Consulting wygłosił wykład na temat pozyskiwania kandydatów podczas targów pracy i opowiedział o budowaniu wizerunku pracodawcy podczas takich imprez.

Wiedza, wiedza i jeszcze raz... wiedza

Czwarta edycja International Recruitment Congress gościła właścicieli polskich i zagranicznych agencji zatrudnienia, przedsiębiorców, łowców talentów i specjalistów z branży HR. Jak co roku wydarzenie pozwoliło na zdobycie cennej wiedzy i poznanie trendów, a tym samym celów, które będą przyświecać branży HR w najbliższym czasie. Formuła kongresu umożliwiła firmom rekrutacyjnym zaprezentowanie swojej oferty, a wszystkim uczestnikom zdobycie cennych kontaktów biznesowych i wymianę poglądów. Kongresowi przyświecała idea rozwoju rynku rekrutacyjnego, a każdy z uczestników miał niepowtarzalną możliwość nabycia tego dnia wiedzy, która pozwoli mu pracować szybciej i skuteczniej.

...

Kongres po raz kolejny pokazał, że polska branża rekrutacyjna ma się świetnie i z optymizmem patrzy w przyszłość. Agencje zatrudnienia i pracodawcy rozumieją dokładnie, jak wiele znaczy pozyskanie prawdziwych talentów i przez cały czas uczą się, jak to skutecznie realizować. 4th International Recruitment Congress 2016 był niepowtarzalną okazją do zaktualizowania swojej wiedzy i pozyskania inspiracji do dalszych działań.

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia był portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.