KURS ONLINE NA ŻYWO + nagrania szkoleń
TERMIN: 09 – 13.12.2024 online na żywo (5 dni)
GODZ. 18-19:00
5 sesji live: od poniedziałku do piątku w godz.18.00-19.00
Po terminie realizacji kursu na żywo- możliwa jest realizacja kursu w opcji asynchronicznej: tj. DOSTĘP DO NAGRAŃ SZKOLENIA + certyfikat po zaliczeniu testu.
CENA: 99 zł
TUTAJ KUPISZ KURS W WERSJI ASYNCHRONICZNEJ (DO ODSŁUCHANIA/ OBEJRZENIA) https://sklep.hrmasters.pl/produkt/kurs-hr-business-partner-na-start/
OTRZYMUJESZ:
- 5 inspirujących sesji live (szkolenia realziowane w czasie rzeczywistym + nagrania szkoleń)
- materiał video z sesji live wraz z prezentacją
- praktyczne materiały rozwijające wiedzę HR Business Partnera /pdf
- 6-miesięczny dostęp do kursu
- certyfikat uczestnictwa
- praktyczną wiedzę know-how dotyczącą zawodu HR Business Partnera oraz narzędzia do samodzielnej pracy
- wsparcie prowadzących - możesz napisać: odpowiadamy na każde pytanie
- Certyfikat ukończenia kursu
DLA KOGO?
Kurs jest przeznaczony dla osób, które rozważają pracę w HR, jako HR Business Partner.
Rozpoczynasz swoją drogę jako HR Business Partner? A może chcesz lepiej zrozumieć tę rolę i zdobyć kompetencje, które pomogą Ci skutecznie wspierać biznes w realizacji celów strategicznych? Kurs HR Business Partner na START to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą wejść w świat HR BP lub wzmocnić swoje umiejętności w tym obszarze.
PROGRAM RAMOWY:
1.HR w roli HRBP
Cel szkolenia:
Zrozumienie kluczowych funkcji i odpowiedzialności HR Business Partnera oraz budowanie strategicznej współpracy z biznesem.
Zakres tematyczny:
• Rola HRBP w organizacji – czym różni się od tradycyjnego HR?
• Kompetencje strategiczne: analiza potrzeb biznesu i dostosowanie działań HR.
• Budowanie relacji z liderami – jak być wiarygodnym partnerem dla menedżerów?
Narzędzia i metody:
• Model kompetencyjny HRBP.
• Matryca celów biznesowych i HR.
2. HR w roli rekrutera
Cel szkolenia:
Rozwijanie umiejętności rekrutacyjnych i budowanie strategii pozyskiwania talentów dopasowanych do potrzeb organizacji.
Zakres tematyczny:
• Tworzenie efektywnych procesów rekrutacyjnych.
• Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych i social mediów.
• Employer branding jako element strategii rekrutacyjnej.
Narzędzia i metody:
• Projektowanie profilu idealnego kandydata
3. HR w roli mediatora
Cel szkolenia:
Nauka skutecznego rozwiązywania konfliktów i budowania pozytywnej atmosfery w organizacji.
Zakres tematyczny:
• Źródła i dynamika konfliktów w miejscu pracy.
• Mediacje w praktyce – techniki ułatwiające rozmowy w trudnych sytuacjach.
• Budowanie kultury dialogu i współpracy w organizacji.
Narzędzia i metody:
• Model mediacji – struktura rozmowy mediacyjnej.
4. HR w roli agenta zmian
Cel szkolenia:
Przygotowanie uczestników do zarządzania zmianą w organizacji i wspierania liderów oraz zespołów w procesach transformacji.
Zakres tematyczny:
• Cykl zmiany – jak ludzie reagują na zmiany i jak ich wspierać.
• Planowanie i komunikowanie zmian – kluczowe kroki w procesie.
• Rola HR jako lidera zmian w organizacji.
Narzędzia i metody:
• Model ADKAR – zarządzanie zmianą w praktyce.
5. HR w roli menedżera rozwoju
Cel szkolenia:
Rozwój kompetencji w zakresie planowania rozwoju pracowników.
Zakres tematyczny:
• Diagnoza potrzeb rozwojowych – jak analizować potencjał i wyzwania zespołów.
• Tworzenie planów rozwoju dostosowanych do strategii organizacji.
• Monitorowanie efektów działań rozwojowych
Narzędzia i metody:
• Techniki identyfikacji luk kompetencyjnych