Pierwsza w Polsce rekrutacja przez Snapchata

BIZNES

Snapchat to aplikacja umożliwiająca przesłanie wiadomości zwanych "snapami". Jej popularność w Polsce ciągle wzrasta. To już ponad milion użytkowników. Jak to działa? Zaraz po wyświetleniu na urządzeniu odbiorcy wiadomości znikają. Kreatywność rekruterównie nie zna granic... A kto jak nie zespół Agencji Social Mediowej właśnie mógł wpaść na niestandarowy pomysł rekrutowania przy użyciu Snapchata.

Agencja Fenomem jest autorem niestandardowej, pierwszej w Polsce akcji rekrutacyjnej prowadzonej na Snapchacie. Jak znaleźć pracowników działu kreacji dla agencji social mediowej w wakacje? Kreatywnie i poprzez social media!

Oczy w słup

Na słupie reklamowym, w miejscu gdzie warszawska ulica Tamka krzyżuje się z Dobrą, zamieszczony został plakat rekrutacyjny zawierający prostą instrukcję: "PRACA! Jesteś kreatywny? Zgłoś się po zadanie" oraz snapchatowy kod, który po zeskanowaniu odsyła do profilu agencji. Co 24 godziny odświeżany jest także zachęcający do udziału w rekrutacji komunikat w MyStory na agencyjnym profilu. Jakie jest zadanie rekrutacyjne? Na razie dowiedzą się o tym tylko snapchaterzy poszukujący pracy w agencji.
Celem tej nietypowej akcji jest dotarcie do potencjalnych kandydatów przy jednoczesnym sprawdzeniu stopnia znajomości nowych platform SM. Snapchatowa rekrutacja zaplanowana jest na sierpień, wkrótce zobaczymy jej facebookową odsłonę.

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.