Snapchat to aplikacja umożliwiająca przesłanie wiadomości zwanych "snapami". Jej popularność w Polsce ciągle wzrasta. To już ponad milion użytkowników. Jak to działa? Zaraz po wyświetleniu na urządzeniu odbiorcy wiadomości znikają. Kreatywność rekruterównie nie zna granic... A kto jak nie zespół Agencji Social Mediowej właśnie mógł wpaść na niestandarowy pomysł rekrutowania przy użyciu Snapchata.
Agencja Fenomem jest autorem niestandardowej, pierwszej w Polsce akcji rekrutacyjnej prowadzonej na Snapchacie. Jak znaleźć pracowników działu kreacji dla agencji social mediowej w wakacje? Kreatywnie i poprzez social media!
Oczy w słup
Na słupie reklamowym, w miejscu gdzie warszawska ulica Tamka krzyżuje się z Dobrą, zamieszczony został plakat rekrutacyjny zawierający prostą instrukcję: "PRACA! Jesteś kreatywny? Zgłoś się po zadanie" oraz snapchatowy kod, który po zeskanowaniu odsyła do profilu agencji. Co 24 godziny odświeżany jest także zachęcający do udziału w rekrutacji komunikat w MyStory na agencyjnym profilu. Jakie jest zadanie rekrutacyjne? Na razie dowiedzą się o tym tylko snapchaterzy poszukujący pracy w agencji.
Celem tej nietypowej akcji jest dotarcie do potencjalnych kandydatów przy jednoczesnym sprawdzeniu stopnia znajomości nowych platform SM. Snapchatowa rekrutacja zaplanowana jest na sierpień, wkrótce zobaczymy jej facebookową odsłonę.