W środę, 27 czerwca, we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu HR Disrupt – Employer Branding Insights. O unikalności wydarzenia świadczy formuła dyskusji panelowych, do których zaproszono młodych ludzi, dopiero wkraczających na rynek pracy. Ich opinie i oceny często stanowią źródło cennych informacji i inspiracji dla osób zajmujących się employer brandingiem.
"Głębokie zrozumienie potrzeb klienta i umiejętność projektowania scenariuszy przyszłości dla danej branży to dziś kluczowe kompetencje wśród osób zajmujących się budowaniem marki pracodawcy". – tłumaczy Michał Ulidis, współorganizator i jeden z prelegentów konferencji. "HR Disrupt to wydarzenie, podczas którego – we współpracy z młodymi i profesjonalistami – spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak wygląda rynek pracy dziś, a jak będzie wyglądał w przyszłości." - dodaje.
Dualny charakter konferencji
Konferencja HR Disrupt została podzielona na dwie części – naukową oraz profesjonalną. W pierwszej zapoznamy się z opiniami osób, które na co dzień zajmują się teorią employer brandingu oraz budowaniem strategii wizerunkowych firm. Wystąpią m.in.: Szymon Sikorski, Michał Ulidis, Karina Stasiuk-Krajewska czy Dominik Lewiński. Na zakończenie panelu zaplanowano dyskusję pt. Rynek pracy widziany oczami młodych, w której wezmą udział studenci Uniwersytetu SWPS. Po krótkiej przerwie rozpocznie się część druga, podczas której wystąpią praktycy. W trakcie dyskusji przeanalizujemy obraz rynku pracy w Polsce i porozmawiamy o jego perspektywach, a także potencjalnych zagrożeniach. Udział w konferencji HR Disrupt jest bezpłatny, obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.
Organizatorem konferencji jest Uniwersytet SWPS wraz z agencją PR Publicon. Patronem merytorycznym wydarzenia jest portal branżowy hrpolska.pl, a patronem medialnym - dlaStudenta.pl.