EB Kreator to konkurs dla firm, którego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie Employer Brandingu, czyli kreowaniu marki pracodawcy.
Nagrody zostaną przyznane w 5 kategoriach:
- Najlepsza Kampania EB
- Najlepsza Zakładka Kariera
- Najlepsze Ogłoszenie Rekrutacyjne
- Najlepsza Kampania w Social Media
- Najlepsza Kampania Rekrutacyjna
Konkurs EBKreator skierowany jest do firm aktywnych i skutecznych na polu employer brandingu – tłumaczy Rafał Glogier-Osiński, Dyrektor ds. Rozwoju GazetaPraca.pl. – Employer branding to w obecnych realiach rynkowych strategiczne wyzwanie dla organizacji. Poprzez nasz konkurs chcemy pokazać najlepsze projekty i zainspirować przedsiębiorców do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy – dodaje.
Konkurs EBKreator to znakomita okazja, aby pochwalić się osiągnięciami firmy, podkreślić jej pozytywny wizerunek i zyskać uznanie branży. W każdej z tych kategorii zwycięskiej firmie przyznana zostanie nagroda i tytuł EBKreatora 2014 – lidera w dziedzinie employer brandingu.
W jury konkursu znaleźli się eksperci w dziedzinie mediów, rekrutacji i budowania marki pracodawcy.
Wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej gali w grudniu 2014 roku.