Konferencja EBdays Wrocław, Poznań

BIZNES

Jak zrekrutować młode talenty? W drugim tygodniu stycznia we Wrocławiu i Poznaniu odbędą się prestiżowe konferencje dla pracowników działów HR i EB. Styczeń to ostatni moment, aby doprecyzować firmową strategię rekrutacyjną na najbliższy rok. Spotkania z cyklu EBdays są poświęcone employer brandingowi oraz rekrutacji skierowanej do studentów i absolwentów.

Jak obrać skuteczny kierunek działań i przeprowadzić efektywny nabór do swojej firmy? To główne tematy ekskluzywnych konferencji z cyklu EBdays. Odbędą się one:

 

Wrocław, 13.01.2015

Stadion Wrocław

Klub Diamentowy

Poznań, 14.01.2015

INEA Stadion

Business Lounge

 

Organizatorzy do współpracy zaprosili praktyków z wieloletnim doświadczeniem w zakresie działań employer brandingowych, posiadających odpowiednią wiedzę na temat rekrutacji, ale przede wszystkim potrafiących poprzeć swoje tezy konkretnymi przykładami branżowymi. Prelegentami podczas konferencji będą m.in.: Maciej Hassa, Kierownik Zespołu Marki Pracodawcy w PZU, Agnieszka Wolańska-Konecka, Prezes Zarządu Will To Change Consulting oraz Zyta Machnicka, Konsultant ds. marki pracodawcy, trener i wykładowca.

Pełna agenda wydarzenia oraz sylwetki wszystkich gości są dostępne na stronie internetowej EBdays. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, na konferencje obowiązują zapisy poprzez stronę wydarzenia: www.ebdays.pl

Organizatorami konferencji są Absolvent.pl, *Bespoke i Pracuj.pl

Absolvent.pl jest największą platformą rekrutacyjna dla studentów oraz absolwentów w Polsce i organizatorem największych targów pracy i praktyk, Absolvent Talent Days. Agencja *Bespoke, dostarcza unikalnych rozwiązań z zakresu incentive marketingu oraz wsparcia sprzedaży i motywacji. Współorganizator konferencji Pracuj.pl jest czołowym serwisem rekrutacyjnym dla specjalistów w Polsce. Specjalizuje się w rekrutacji przez internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.