Do Polski wkracza B2Run – międzynarodowy projekt odpowiadający na światowy trend: employer branding

BIZNES

Do Polski wkracza B2Run – międzynarodowy projekt odpowiadający na nowy światowy trend: employer branding. Be2Run jest to sposób na budowanie więzi i forma docenienia pracowników. „Widzimy w Polsce bardzo duży potencjał” – mówi Lars Gerling, Dyrektor Zarządzający B2Run w Niemczech, będący jednocześnie osobą odpowiedzialną za rozwój marki B2Run na świecie.

 

 

Narodziny

Cykl B2Run powstał w Niemczech. Pomysłodawcy dostrzegli, że sukcesy w sporcie i biznesie opierają się na podobnych wartościach. Jednak zawsze w centrum sukcesu stoi człowiek lub zespół ludzi. To właśnie ludzki potencjał jest najcenniejszy i należy o niego dbać. Autorska formuła B2Run daje pracodawcom możliwość działań w ramach employer branding, czyli budowania wizerunku firmy przyjaznej pracownikom.

 – W innych krajach, szczególnie w Niemczech, gdzie narodziła się marka B2Run stawiamy na work life balance, czyli znalezienie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Pracodawcy wspierają rozwój swoich pracowników również na płaszczyźnie pozazawodowej. Uczestnictwo w imprezie to sposób na docenienie hobby pracowników, danie mu możliwości na miłe spędzenie czasu i promowanie zdrowego trybu życia – powiedział Lars Gerling z B2Run.

Jak to wygląda?

Formuła B2Run jest nowatorska i prosta. Pracownicy firmy spotykają się w dniu roboczym, aby w drużynie pokonać dystans ok 5-6 kilometrów. Drużyna ma dowolną liczebność i złożona jest z osób, które na co dzień pracują ze sobą. Meta biegu znajduje się w wyjątkowym miejscu – na lokalnym obiekcie sportowym, będącym wizytówką miasta-gospodarza biegu. To niepowtarzalna okazja, aby uczestnicy doświadczyli emocji, które towarzyszą profesjonalnym sportowcom. Po biegu finiszerzy integrują się z koleżankami i kolegami. Spotkanie jest także okazją do networkingu.

 - Nasz event stawia na budowanie więzi. Dobra relacja to podstawa podmiotowego traktowania pracownika przez pracodawcę i to właśnie przestrzeń do działań w tym obszarze wyróżnia B2Run na tle innych tego typu imprez – powiedział Marcin Herra z EVolutio, firmy wprowadzającej B2Run do Polski.

 W B2Run liczy się nie zacięta rywalizacja sportowa, a dobra zabawa i wspólna aktywność fizyczna. Zaproponowany dystans przebiec może każdy. Dla jednych samo ukończenie biegu będzie sporym wyzwaniem, dla innych wyzwaniem będzie poprawienie życiowego czasu.

Drukuj artykuł
Informacja prasowa została przygotowana przez Be2Run

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.