X edycja HRcamp za nami!

BIZNES

Jubileuszowa X edycja HRcamp odbyła się 9 października 2018 w warszawskim Hotelu Airport. Ponad 50 prelegentów, 25 prelekcji, 6 warsztatów, 2 panele dyskusyjne, 11 partnerów, ponad 350 uczestników, spora dawka inspiracji i najlepszych praktyk z branży HR i Employer Brandingu oraz wyjątkowa atmosfera – tak właśnie wyglądała tegoroczna konferencja.

HRcamp to jedna z największych konferencji branżowych w Polsce, organizowana przez Employer Branding Institute. W tym roku wzięło w niej udział ponad 350 uczestników z działów HR, employer brandingu, marketingu, szkoleń i rozwoju. Była to również szansa na spotkanie osób decyzyjnych z międzynarodowych oraz polskich organizacji. Nie zabrakło również tradycyjnych gadżetów dla uczestników.

Przyciągaj. Zatrzymaj. Monitoruj.

X edycja HRcamp wyróżniała się przede wszystkim wysokim poziomem merytorycznym oraz unikalną tematyką i międzynarodową rangą wydarzenia. Całodzienna konferencja została podzielona na 3 bloki tematyczne – Przyciągaj, Zatrzymaj i Monitoruj – uwzględniające różnorodne prelekcje, panele dyskusyjne oraz praktyczne warsztaty, również w języku angielskim.

W tym roku wśród prelegentów znaleźli się: Marta Eromin (DHL), Jan Piętka (Allegro), Mateusz Jabłonowski (Allegro), Joanna Kasprzycka- Rosikoń (EY), Anna Woźniak (EY), Eliza Skotnicka (EY), Maria Dulnikiewicz (Performante), Kinga Makowska (Employer Branding Institute), Paweł Świderski, (OLX Praca), Artur Kołpowski (OLX Praca), Barbara Żbik (indaHash), Karolina Mastalerz (KFC), Marcel Horvath (Virgin Pulse), Sabina Nowak (Hitachi), Sebastian Drzewiecki (GSK), Katarzyna Zadrożna (AmRest), Anna Macnar (HRM Institute), Karol Kapuściński (GoldenLine), Mikołaj Zegarski (Accenture), Jakub Smarz (Accenture), Anna Miśko (home.pl), Martyna Karpiuk (Employer Branding Institute), Kaja Gryciak (Employer Branding Institute), Ewa Mazurczyk (British American Tobacco), Michał Lach (eTutor.pl), Milena Bałon (Jeronimo Martins), Grzegorz Rajca (Colliers), Katarzyna Pyszczak (mBank), Paulina Garstka (Deloitte Digital), Kacper Orchowski (Deloitte Digital), Barbara Zych (Employer Branding Institute), Izabela Szczurska (PwC), Sylwia Ziemska (PwC), Dariusz Ryciak (Grupa Żywiec), Jakub Semerda (Indeks Doceniania), Izabela Drzewowska (EY), Jan Kasprzycki-Rosikoń (EY), Maciej Tauber (IBE), Katarzyna Wągrowska (Allegro), Szymon Janicki (Allegro), Olga Granoszewska (Allegro), Ola Pucicka (LinkedIn), Kamil Bolek (LifeTube), Michał Madura (Edisonda).

Oprócz prelekcji i warsztatów uczestnicy mieli okazję wysłuchać panelu dyskusyjnego na temat „Akwizycja, rozwój i retencja talentu jako driver budowy przewagi strategicznej organizacji”, z udziałem Marty Krukowskiej (Empik), Cezarego Mączki(Budimex) i Tomasza Miłosza(PwC) moderowanego przez Karinę Popieluch. Równolegle toczył się dyskusja o tematyce „Nowe technologie, analityka danych i robotyzacja - co nas czeka w HR?”. Udział w niej wzięli Marcel Horvath (Virgin Pulse), Maja Gojtowska, dr Karol Raźniewski (EY), a moderatorem był Szymon Janicki z HCM Deck.

X lat tradycji

X edycja HRcamp była wyjątkowa z wielu powodów – nowe miejsce, zagraniczni prelegenci, rekordowa liczba uczestników i prelegentów. To były wspaniałe urodziny!

„10 edycji HRcamp, to aż 10 lat naszej pracy. Pamiętam nasze początki – pierogi ruskie na lunch, papierowe torby, nie było klimatyzacji. Byliśmy tylko na jednej sali, a mimo wszystko było nas kilkaset osób, które chciały się dowiedzieć o tym jakie są trendy w HR. To akurat się nie zmieniło przez lata. Dziś jesteśmy w klimatyzowanym, świetnym hotelu z bardzo dobrym lunchem, ze świetnymi gadżetami. Idea została ta sama, wciąż edukujemy co jest najlepsze na rynku, jakie są trendy i wciąż osoby, które do nas przychodzą chcą się dzielić oraz edukować. Ta ciekawość i możliwości rozwoju pozostały te same„ –  mówi Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute.

HRcamp to ludzie i najnowsze trendy w branży!

„Tegoroczna edycja HRcamp jest najlepszą edycją. Mamy u siebie ponad 50 prelegentów,11 partnerów, jesteśmy w nowym miejscu, mamy ponad 350 osób zarejestrowanych. Myślę, że wyróżnik tej konferencji dzisiaj jest taki, że ludzie narzekają, że trudno im wybrać pomiędzy wystąpieniami prelegentów, co jest najlepszą rekomendacja dla tej konferencji.” – dodaję Barbara Zych

Jeśli mielibyśmy jednym zwrotem opisać tegoroczny HRcamp, to zdecydowanie będą to ludzie, którzy chcieli podzielić się swoim doświadczeniem i poznać najlepsze praktyki z branży. To oni tworzą niesamowitą atmosferę i to dla nich chcemy się cały czas rozwijać. Podczas wydarzenia uczestnicy mieli szansę poznać najlepsze case studies i najnowsze trendy z zakresu HR i Employer Brandingu. Nie zabrakło również okazji do networkingu, inspiracji i dzielenia się swoimi pomysłami.

Gala EBstars

Po części konferencyjnej przyszedł czas na Galę EBstars, która pod wieloma względami była wyjątkowa, o czym przekonywali sami jurorzy. Dziesiątki organizacji, setki pomysłów, tysiące przemyśleń i jeden zwycięzca w każdej kategorii. Podczas gali przyznawane są nagrody za najlepsze działania w zakresie Employer Brandingu. W tym roku uczestnicy stanęli w szranki w siedmiu kategoriach. Jury przyznało także specjalną Nagrodę Jury, aby wyróżnić projekt, który szczególnie wyróżnił się i zasłużył na uznanie.

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.