Konkurs "Książka dla Trenera"

Zarządzanie, Narzędzia

W tym roku odbędzie się czwarta edycja Konkursu "Książka dla Trenera", który ma na celu wyróżnienie oraz promowanie książek zawierających rzetelną, empirycznie zweryfikowaną wiedzę, którą przekładać można na praktyczne działania w sferze szeroko pojętych usług rozwojowych.

Organizator Konkursu, Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu, wierzy, że nominowane i nagradzane książki będą przez praktyków rynku usług rozwojowych – trenerów, coachów, mentorów, doradców i konsultantów oraz pracowników działów HR, wybierane chętniej i częściej od tych, które zawierać mogą dezinformujące, bezużyteczne, a często szkodliwe i niebezpieczne treści. Wyróżnienie w Konkursie ma być dla czytelników wskaźnikiem wiarygodności i zachęcać do lektury wyróżnionych książek.

W konkursie, w każdej z kategorii, nagradzani są: autor książki oraz wydawnictwo, które opublikowało daną książkę na polskim rynku.
Nagrody w Konkursie w roku 2014 będą przyznawane w 4 kategoriach:

  1. książka dla trenera – autor polski
  2. książka dla trenera – autor zagraniczny
  3. książka dla trenera  – nagroda publiczności
  4. książka dla trenera – evergreen

Zgłoszenia książek do Konkursu przyjmowane będą do końca stycznia 2014. Należy podać tytuł i autora książki, rok wydania i wydawnictwo oraz przesłać na adres: biuro@trenerzy.org.pl. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia od wydawnictwa lub autora jest przesłanie trzech egzemplarzy książek, które oceniane będą przez członków Kapituły Konkursu.

Oto lista zgłoszonych książek 2014:
Szczegóły: http://trenerzy.org.pl/ksiazka-dla-trenera/edycja-2014-nadeslane-ksiazki

  • „Szkoleniowe metody symulacyjne” - Balcerak Alicja, Woźniak Jacek, wyd. GWP
  • „Teoria zła” - Simon Baron-Cohen wyd. Smak Słowa
  • ,,Szefologika” - Paulina Polko, Roman Polko, wyd.OnePress
  • „Psychologia konsumenta” aut. Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison, wyd. WN PWN
  • „Jak umysł rośnie w siłę” aut. Elkhonon Goldberg, wyd. PWN
  • „Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi” - Daniel H. Pink, wyd. Studio Emka
  • „Infografiki” – Mark Smiciklas, wyd. Helion
  • „Sześć poziomów wpływu społecznego” - Douglas T. Kenrick, Noah J. Goldstein, Sanford L. Braver, wyd.Helion
  • „Dylemat wagonika” - Thomas Cathcart, wyd.PWN
  • „Mentoring.Teoria, praktyka, studia przypadków” – Małgorzata Sidor-Rządkowska, wyd.Wolters Kluwer
  • „Przestrzenie manipulacji społecznej” – Dariusz Doliński, Wyd. PWN
  • „Szkolenia oparte na dowodach” - Colvin Clark Ruth, wyd. Moderator
  • „Problemy biznesowe – rozwiązania” – Eric Bolland, Frank Fletcher, Wyd.PWN
  • „Oczy szeroko otwarte” – Noreena Hertz, wyd. Muza
  • „Magia słów” – Joanna Wrycza-Bekier, wyd. OnePress
  • „Mądrość psychopatów” – Kevin Dutton, wyd. Muza
  • „O negocjacjach i negocjatorach” – Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski, wyd. OnePress
  • „Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka” – Jonathan Haidt, Smak słowa.
  • „Derekrutacja. Czyli jak skutecznie rozwiązywać stosunek pracy” – Brayshaw, Chrobot, Konior, Płucienik, Wanio, wyd. PWN
  • „Dawaj i bierz” – Adam Grant, wyd. MUZA S.A.
  • „Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja” – Jan Doroszewski, Marek Kulus, Andrzej Markowski, wyd. Wolters Kluwer
  • „Zbiór gier rozwijających umiejętności interpersonalne” – Edward E.Scannell, Colleen A. Rickenbacher, wyd. Wolters Kluwer
  • „Zbiór niedrogich gier szkoleniowych” – Mary Scannell, Jim Cain, wyd. Wolters Kluwer
  • „Zasady Sandlera” – David Mattson, wyd. Wolters Kluwer
  • „Turban mistrza Mansura” – Marek Kochan, wyd. ZYSK I S-KA

Jesteśmy patronem medialnym Konkursu "Książka dla Trenera" - ważnej inicjatywy uhonorowania książek, których lektura stanowi szczególną wartość dla praktyków biznesu.
Będziemy Was na bieżąco informować o przebiegu Konkursu.

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.