Rynek benefitów pracowniczych przechodzi swoistą metamorfozę. Sytuacja spowodowana pandemią koronawirusa przewartościowała potrzeby pracowników i stała się dużym wyzwaniem dla Działów HR. Pracodawcy potrzebują nowoczesnych i elastycznych narzędzi, które pomogą im w budowaniu motywacji i zaangażowania rozproszonych zespołów. Odpowiedzią na zmieniające się potrzeby jest nowa strategia MyBenefit na lata 2020-2022 - lidera na rynku platform benefitowych.
Transformacji uległy oczekiwania pracowników, którzy chcą mieć dostęp do benefitów i wybierać je online. Obecnie, wg. najnowszych badań „Benefity w oczach pracowników w 2020 roku” (Sedlak & Sedlak) aż 41,7% respondentów nie może samodzielnie wybierać benefitów, jednak aż 89,8% z nich chciałoby mieć taką możliwość. Jedynie 26,1% ankietowanych może wybierać benefity online, reszta musi w tym celu zgłosić się do przełożonego, działu HR lub administracji.
System kafeteryjny MyBenefit umożliwia samodzielny, a zarazem łatwy i wygodny wybór interesujących ich świadczeń pozapłacowych z różnorodnej, stale rozwijanej oferty benefitów z obszarów sport, turystyka, rekreacja, zdrowie, kultura, rozrywka, zakupy, rozwój osobisty - zgodnie z ich zainteresowaniami i potrzebami. Nowa strategia MyBenefit zakłada, że użytkownicy kafeterii benefitów pracowniczych otrzymają spersonalizowane produkty i usługi dostępne online prosto i szybko. Firma podkreśla również rolę innowacyjnych rozwiązań technologicznych we wspieraniu zrównoważonego rozwoju pracowników i dbania o ich zdrowy i aktywny styl życia.
Ważnym narzędziem, które przyspieszy dalszą transformację MyBenefit i uczyni naszą firmę skuteczniejszą, jest technologia. Kafeteria benefitów, którą oferujemy, pozwala na intuicyjne i sprawne wybranie świadczeń pozapłacowych, jednak w kolejnych etapach zamierzamy wprowadzić nowe standardy, które odmienią rynek świadczeń pracowniczych. Nasza przemiana to jednak nie tylko kwestia technologii. Zmieniamy myślenie o ludziach, kulturze pracy i biznesu w różnych aspektach, co wpisuje się w wartości kreowane w całej Grupie Kapitałowej Benefit Systems. Jolanta Rycerz, Prezes Zarządu MyBenefit
MyBenefit dąży do podniesienia świadomości na temat Employer Brandingu, ponieważ wierzy, że długofalowe i konsekwentne budowanie marki pracodawcy sprawia, że firma postrzegana jest przez pracowników jako atrakcyjne miejsce pracy. Co więcej, dbałość o wellbeing pracowników wpływa na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku pracy i nawiązanie trwałej więzi z pracownikami.
Teraz – jeszcze bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – pracodawcy potrzebują wsparcia w budowaniu zaangażowania pracowników w wykonywaną pracę. Ważne jest więc dostarczenie Działom HR innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą sprawnie działać firmom w nowej rzeczywistości. Dzięki temu będą mogły skutecznie dbać o dobrostan pracowników i ich pozytywną motywację. Jolanta Rycerz, Prezes Zarządu MyBenefit
Według sierpniowego raportu Działalność „Przyszłość wellbeingu i benefitów pracowniczych: nowe porządki”, pracownicy zwracają uwagę na to, że system kafeteryjny i możliwość samodzielnego wyboru jest dla nich cennik. Najbardziej oczekiwane przez pracowników korzyść, na 4. miejsce - obok elastycznego miejsca i miejsca pracy, pakiet medycznego i dofinansowania samorozwoju - znalazła się właśnie kafeteria benefitów.
MyBenefit to twórca pierwszej i największej w Polsce Kafeterii benefitów, która służy firmom do kompleksowego zarządzania świadczeniami pozapłacowymi i programami motywacyjnymi oraz wspieranie i upraszcza różnorodne procesy HR. W swojej misji MyBenefit działa na rzecz wywiadu życia i rozwoju pracowników, budowania idei work-life balance. W branży pozapłacowej MyBenefit jest niekwestionowanym liderem, a tworzona przez MyBenefit Kafeteria jest od lat kafeterią pierwszego wyboru. MyBenefit Sp. z oo działa na rynku pozapłacowym od 2007 roku, od 2013 roku należy do grupy kapitałowej BenefitSystems - wydawcy najpopularniejszej na karty sportowej MultiSport.
MyBenefit - pierwsza w Polsce Kafeteria benefitów! - MyBenefit