Nisko zarobkowa, w oparciu o umowę śmieciową, bez perspektyw rozwoju. Mitów na temat pracy tymczasowej jest bardzo wiele. Dlaczego zatem spośród setek ofert, pracownicy wybierają właśnie te, dotyczące pracy tymczasowej? I co zrobić, żeby ułatwić firmom szybką, a przede wszystkim efektywną kosztowo rekrutację
Czytaj więcejSposób na specjalistę? Benefity pracownicze
Najpierw badanie potrzeb, a potem ich spełnianie - wynajem mieszkania, kursy rozwoju osobistego, osobisty asystent - pracodawcy robią dziś wiele, żeby pozyskać i utrzymać pracowników. W Polsce i na całym świecie rozwija się rynek benefitów jako skutecznych narzędzi rekrutacyjnych.
Czytaj więcejWorkation – czy ten trend ma szansę przyjąć się w Polsce?
Workation to formuła pozwalająca na wyjazd w typowo wypoczynkowe miejsce, skąd pracuje się zdalnie. Na Zachodzie z takiego rozwiązania korzystają już nie tylko freelancerzy i przedsiębiorcy, ale zdarza się, że nawet całe zespoły firm. Workation jako sposób na pracę i urlop w jednym pozwala często zrekompensować wypoczynek, którego z różnych powodów mogliśmy nie mieć.
Czytaj więcej
Od pracownika do ambasadora – kim są employee advocacy?
Podstawową wartością employee advocacy jest autentyczność
Czytaj więcejEmployer branding procentuje nie tylko na rynku pracy, ale także w biznesie
Klienci doceniają świadomych kontrahentów
Czytaj więcejBest Quality Employer 2018
Znamy najlepszych pracodawców roku 2018
Czytaj więcejJak stworzyć firmę, do której pracownicy chcą wracać?
Do biegu! Gotowi? Start... po employer branding!
Sport, rywalizacja i integracja
Czytaj więcejDlaczego warto inwestować w employer branding?
Niska stopa bezrobocia, wysokie wskaźniki rotacji mobilizują pracodawców
Czytaj więcejMedia społecznościowe w służbie budowania marki osobistej. Od czego zacząć?
Od czego zacząć działania w obszarze Employer Brandingu?
Dariusz Dobrzyniecki: Kilka bolesnych słów prawdy
Czytaj więcejEvent w Employer Brandingu- inwestycja czy koszt?
Małgorzata Machynia: Sposób na młode talenty
Czytaj więcej