Współczesne technologie coraz mocniej przenikają do różnych dziedzin życia zawodowego. Jednym z nich jest efektywne zarządzanie czasem pracy. Elektroniczna ewidencja staje się coraz popularniejsza zarówno w małych firmach, jak i dużych korporacjach, pozwalając na skuteczne monitorowanie i organizowanie harmonogramów zatrudnionych osób. Dzięki nowoczesnym systemom możliwe jest bieżące kontrolowanie czasu, co sprzyja lepszej organizacji zadań i minimalizacji ryzyka błędów administracyjnych.
Czytaj więcejPolacy nie odpoczywają: dłuższe urlopy – sporadyczne i ze służbowym telefonem
Satysfakcja i efektywność pracowników w dużej mierze uzależnione są od możliwości osiągnięcia równowagi pomiędzy życiem zawodowym oraz prywatnym. Tymczasem aż 39 proc. specjalistów i menedżerów nie pamięta kiedy ostatnio przebywało na co najmniej dwutygodniowym urlopie, a 31 proc. nie wyłącza służbowych urządzeń będąc na wakacjach.
Czytaj więcejPraca zdalna: podejście ważniejsze niż technologia. Eksperci IT wyjaśniają, dlaczego
Praca zdalna: podejście ważniejsze niż technologia. Eksperci IT wyjaśniają, dlaczego. Mimo zmian w związanych z zagrożeniem koronawirusem, wciąż niewiele polskich firm wdrożyło pracę zdalną.
Czytaj więcejZestresowany pracownik, niespełniony przywódca i nieszczęśliwy zespół, czyli trujący klimat organizacji
Karina Chowaniak
Czytaj więcejPraca zdalna to przyszłość.
Elastycznie znaczy lepiej.
Czytaj więcejElastyczne podejście do godzin pracy przyciąga pracowników do firm.
Wyniki badania Cofnidence Index, Michael Page.
Czytaj więcejPieniądze to nie wszystko?
Jak się u Was pracuje? Kultura organizacyjna w praktyce.
Osobowość firmy oraz panujące w niej zasady tworzą jej wizerunek
Czytaj więcej