Data publikacji ogłoszenia: 29.04.2022
Nr Referencyjny: 1164182
- Miejsce pracy: Warszawa
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Dla międzynarodowej firmy, o znanej i cenionej marce z obszaru najmu długoterminowego aut oraz zarządzaniu flotą samochodową, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. benefitów.
Zakres obowiązków:
- wsparcie pracowników przy obsłudze wszystkich benefitów
- koordynowanie współpracy z dostawcami benefitów i dbanie o dobre relacje
- odpowiedzialność za kwestie administracyjne oraz związane z płatnościami (rejestracja/wyrejestrowywanie pracowników, aktualizacja danych w systemach) we współpracy z HR Generalist
- zarządzanie benefitami w dedykowanych systemach
- przygotowywanie raportów na potrzeby działów firmy, a przede wszystkim działu HR, Księgowego oraz Controllingu
- odpowiedzialność za wewnętrzną komunikację nt. benefitów oraz aktualizację danych w systemach
- odpowiedzialność za całość procesu zarządzania samochodami służbowymi pracowników (przygotowywanie ofert, wprowadzanie zmian w systemach, kontakt z użytkownikami, organizacja kart paliwowych do floty firmy, raportowanie, umawianie serwisów technicznych)
- udział w projekcie dotyczącym poprawy efektywności floty służbowej firmy oraz tworzenia platform komunikacyjnych
- bezpośrednia współpraca z Dyrektorem HR
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 2-letnie doświadczenie w obszarze benefitów
- doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową – będzie atutem
- znajomość języka angielskiego – B2
- dobra organizacja czasu pracy
- dokładność w działaniu
- proaktywność
- umiejętności pracy w zespole
- pozytywne nastawienie i energia do pracy
Oferowane:
- umowa o pracę lub B2B
- praca w modelu hybrydowym (po wdrożeniu)
- benefity
- świetna atmosfera w pracy
- możliwość udziału w ciekawych inicjatywach i projektach HR