- Miejsce pracy: SZCZECIN
- Rodzaj pracy: stała
Zadania:
rekrutacja i selekcja pracowników, koordynacja pracy zatrudnionych pracowników, zatrudnianie, rozliczenie pracowników, nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
Wymagamy:
min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność współpracy z ludźmi i utrzymywania dobrych relacji z Klientami, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera w stopniu dobrym (internet, poczta, excel), mile widziane doświadczenie w pracy z pracownikami ze wschodu, mile widziana znajomość języka ukraińskiego albo rosyjskiego, odporność na stres, dyspozycyjność,
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie (zasadnicze + premia), umowę o pracę, realne możliwości rozwoju, pracę w zgranym zespole, pracę w kreatywnym zespole oraz w dobrej atmosferze