Asystent/ka Biznesu

Data publikacji ogłoszenia: 08.08.2018
Nr Referencyjny: 1110135
  • Miejsce pracy: Wrocław
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:

Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji prowadzącej działalność ubezpieczeniową i reasekuracyjną poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta/ki Biznesu.

Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie bieżące wsparcie dyrektora korporacji oraz dyrektora działu HR w codziennych zadaniach. Pracując w międzynarodowym środowisku kandydat będzie miał codzienny kontakt z najważniejszymi osobami w firmie, managerami, klientami czy partnerami biznesowym, przez co zakres zadań będzie różnorodny.

W zakres obowiązków wchodzą zadania takie jak umawianie spotkań CEO, prowadzenie kalendarza, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowanie prezentacji, podsumowań, wsparcie w prowadzeniu działań komunikacyjnych; organizacja spotkań wewnętrznych, wyjazdów służbowych, kontakt z klientami.

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego oraz biegłej znajomości języka angielskiego ze względu na międzynarodowe środowisko pracy. Idealny kandydat posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Zna program MS Excel oraz MS PowerPoint w stopniu średniozaawansowanym. Ma rozwinięte umiejętności interpersonalne, jak komunikatywność czy budowanie relacji, jest asertywny, posiada dobrą organizację czasu pracy. Nie boi się pracy z osobami na stanowiskach wysokiego szczebla, rozwiązywania sytuacji konfiktowych, pracy pod presją czasu. 

Oferujemy pracę w międzynarodowej korporacji na samodzielnym stanowisku, różnorodny zakres obowiązków, możliwość rozwinięcia kompetencji managerskich oraz biznesowych, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów, pracę w biurze zlokalizowanym w centrum miasta. 

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
23.04 24.04 Kongres HR Spółek Giełdowych SEG Serock
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.