HR Administrator z j. niemieckim

Data publikacji ogłoszenia: 16.02.2018
Nr Referencyjny: HRA/037/WMR
  • Miejsce pracy: Łódź
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:


Zadania:


  • Zarządzanie administracją kadrową pracowników
  • Przygotowywanie i ewidencja dokumentacji pracowniczej (umowy, zaświadczenia, wnioski urlopowe, itp.)
  • Zarządzanie benefitami
  • Wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów pracowniczych


Wymagania:


  • Znajomość j. niemieckiego - min. B1/B2 oraz komunikatywny angielski
  • Mile widziane doświadczenie w branży HR lub w obsłudze klienta
  • Mile widziane wykształcenie kierunkowe lub pokrewne
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej


Oferujemy:


  • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego
  • Pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dogodnie zlokalizowane nowoczesne biuro
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość współpracy z wieloma działami organizacji



Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
23.04 24.04 Kongres HR Spółek Giełdowych SEG Serock
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.