Szkolenie ma charakter praktyczny i jest skierowane jest do osób, które w swojej przestrzeni zawodowej zajmują się negocjacjami międzynarodowymi i potrzebują zaawansowanej wiedzy z zakresu różnic kulturowych mających wpływ na skuteczność spotkań biznesowych. Zarządzanie przestrzenią międzykulturową jest niezwykle potrzebną umiejętnością, jeśli chce się panować nad przebiegiem rozmów handlowych i zdobywać nowych kontrahentów. Grupa docelowa: Prywatni przedsiębiorcy planujący ekspansję na rynki zagraniczne, handlowcy mający kontakt z klientami z różnych obszarów kulturowych, menedżerowie, kadra zarządzająca, która kieruje procesami negocjacyjnymi.
Cele szkolenia:
- Nabycie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji międzykulturowych
- Nabycie umiejętności zarządzania różnicami międzykulturowymi w biznesie
- Nabycie kompetencji skutecznego zarządzania rozmowami handlowymi w przestrzeni międzykulturowej
- Nabycie umiejętności posługiwania się zaawansowaną biznesową etykietą międzynarodową