BADANIA i DANE – CASE STUDIES – REKOMENDACJE – NETWORKING
- Konferencja Diversity Hub będzie wezwaniem do powrotu do fundamentów, na których budowane powinny być strategie D&I oraz odpowiedzią na rzeczywistość wielu działań w obszarze D&I – podejmowanych pochopnie, oczekujących błyskawicznych efektów, unikających trudnych tematów. Wydarzenie będzie także inspiracją dla firm, które potrzebują nowych pomysłów, by rozwinąć skrzydła i uczynić swe działania bardziej efektywnymi. Chcemy pokazać, jak robić rzeczy po prostu dobre, skuteczne, sensowne, tworzące zmianę. Chcemy się zatrzymać, wziąć głęboki oddech i przyjrzeć się niezbędnym podstawom, które wytypowaliśmy wspólnie z Wami – korporacjami zaangażowanymi w tematy D&I.
4 grudnia poznamy badania i dowody, przyjrzymy się dobrym case studies oraz podążymy głębiej, by zrozumieć, jak efektywniej:
- planować, kwantyfikować, komunikować i uzasadniać działania D&I,
- pracować nad własnymi przekonaniami, postawami,
- wspierać Employee Resource Groups i budować odpowiedzialności line managers,
- zadbać o siebie i swój zespół na poziomie mało dostrzegalnym, ale kreującym prawdziwe oblicze firmy,
- radzić sobie z tematami, które zwykliśmy zamiatać pod dywan; kiedy i jak reagować, jak mediować.
Nasza konferencja od 4 lat jest wydarzeniem non-profit i free-of-charge dla uczestników i uczestniczek, dzięki naszym sponsorom. Zapraszamy do rejestracji: https://bit.ly/37s3YcL