Jestem praktykiem biznesu. Przez kilkanaście lat współpracowałam z największymi firmami korporacyjnymi Warmii i Mazur. Doświadczenie zdobywałam we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami sektora finansowego. Uczestniczyłam w prowadzeniu trudnych negocjacji biznesowych realizowanych dla dużych instytucji bankowych. Szkolę w oparciu o wiedzę i doświadczenie zdobyte w biznesie.
Specjalizuję się w obszarze:
- obsługi klienta i budowania relacji,
- technik sprzedaży i negocjacji,
- szkoleń z kompetencji miękkich (m.in. komunikacja interpersonalna, wypalenie zawodowe, praca na mocnych stronach i talentach, zarządzanie czasem, team building),
- szkoleń managerskich (zarządzanie talentami, Management 3.0, zarządzanie zmianą),
- coachingu wspierającego proces zmian w życiu osobistym i zawodowym (m. in. wsparcie w planowaniu rozwoju zawodowego, praca z przekonaniami, budowanie wspierających nawyków i pewności siebie).