Serdecznie zapraszamy na wydarzenie- XVII Ogólnopolskie Forum Prawa Pracy, które odbędzie się 25-26 października w Pałacu Prymasowskim w Warszawie. Na Forum zostaną poruszone dwa wiodące i ważne dla pracodawców tematy. Pierwszy z nich dotyczy najnowszych zmian w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Natomiast drugi blok poświęcony będzie praktycznemu podejściu do tzw. optymalizacji kosztów pracy.
Na Forum zostaną również poruszone zagadnienia optymalizacji kosztowej w sferze prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, a także w związku z zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych.
Organizatorem wydarzenia jest SEKA S.A.
Opis wydarzenia
Lokalizacja
Program
Szczegóły wydarzenia
- Termin: 25.10.2016 - 26.10.2016
- Dz. tyg.: wt. - śr.
- Czas trwania: 2 dni
- Miejsce: Hotel Belloto - Pałac Prymasowski w Warszawie
- Wstęp: Pierwszy dzień- bezpłatny/ Drugi- płatny
Kontakt do organizatora
- tel. +48 22 517 88 01
- email: konrad.mroczek@seka.pl
Strona WWW
Strona www: Zobacz