BENEFITS FESTIVAL 2017 to spotkanie liderów rynku produktów i usług benefitowych z osobami odpowiedzialnymi za politykę świadczeń pozapłacowych w firmach.
Wydarzenie, które odbędzie się 9 lutego w Warszawie, zgromadzi firmy oferujące różnego typu produkty i usługi benefitowe oraz decydentów z firm, którzy odpowiadają za budowanie polityki benefitowej dla pracowników. Serdecznie zapraszamy!
Opis wydarzenia
Lokalizacja
Program
Szczegóły wydarzenia
- Termin: 09.02.2017 - 09.02.2017
- Dz. tyg.: czw. - czw.
- Czas trwania: 1 dzień
- Adres: Młocińska 5/7, Warszawa
- Miejsce: BABKA do wynajęcia
- Wstęp: Bezpłatny
Kontakt do organizatora
- tel. 730 085 095
- email: monika.porebska–gorska@linkconcept.pl
Strona WWW
Strona www: Zobacz
Dołącz do wydarzenia na Facebook