Data publikacji ogłoszenia: 27.10.2017
Nr Referencyjny: a0t5800000DOdTiAAL
- Miejsce pracy: Poznań
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Obowiązki:
- sporządzanie umów o pracę i aneksów wg określonego wzoru,
- zakładanie i aktualizacja akt osobowych pracownika,
- weryfikacje ewidencji czasu pracy,
- weryfikacje poprawności druków i wniosków dotyczących absencji,
- wprowadzanie danych do systemu kadrowego - SAP,
- zgłaszanie pracowników i członków rodzin do ZUS (obsługa programu Płatnik),
- udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy.
- min. średnie wykształcenie mile widziane z zakresu administracji,
- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (w firmie o profilu produkcyjnej mile widziane),
- umiejętność samodzielnego prowadzenia dokumentacji pracowniczej,
- praktyczna znajomość przepisów w zakresie prawa pracy i zasad dotyczących rozliczania czasu pracy,
- dobra znajomość obsługi programu Płatnik oraz MS Office (Word, Excel),
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
- znajomość systemów SAP i Płatnik - będzie dodatkowym atutem.
- ciekawą i odpowiedzialną pracę na czas określony z możliwością kontynuacji zatrudnienia bezpośrednio w strukturach firmy,
- możliwość zdobycia doświadczeń w firmie działającej w strukturach międzynarodowych,
- pracę w doświadczonym zespole kadrowo-płacowym,
- rozwój zawodowy poprzez realizację codziennych zadań pod okiem specjalistów,
- ciekawy i atrakcyjny pakiet benefitów pracowniczych (m.in. karta medyczna i sportowa, wyjście i imprezy integracyjne oraz dodatkowe niespodzianki dla pracowników).