Ucząca się Organizacja

Konferencja -

Opis wydarzenia

tagi:

 

Jak wspierać autentyczne zaangażowanie pracowników?

Zaangażowanie, wizja, misja, poczucie własności – te słowa odmieniane są
w dużych firmach przez wszystkie przypadki, a jednocześnie bezlitośnie wyśmiewane
w nieformalnych rozmowach i portalach społecznościowych. Czy zabiegi menedżerów
i HRowców faktycznie mogą ukształtować postawę pracownika czy też jedyną alternatywą jest oficjalny entuzjazm i kuluarowy cynizm? Czy autentyczne zaangażowanie ludzi w organizacji jest możliwe? Jak je wspierać? 

III konferencja Ucząca się Organizacja – dylematy autentycznego przywództwa i zaangażowania zarosi Państwa do rozmowy na temat angażującego i autentycznego przywództwa, zarówno w aspekcie refleksji nad własnym stylem zarządzania, jak również kulturą zarządzania w organizacjach. Udział w wydarzeniu pozwoli odpowiedzieć na pytania:

  • Jak wspierać autentyczne zaangażowanie pracowników?
  • W jaki sposób budować twórcze i angażujące środowisko pracy?
  • Jak firmy radzą sobie z angażowaniem pracowników w zmiany organizacyjne?
  • Jakie znaczenie ma autentyczność dla skuteczności lidera?
  • Jak budować wiarygodność, zaufanie i dobrą współpracę?


To ludzie i ich zaangażowanie stoją za sukcesem firm. To umiejętność motywowania i inspirowania pracowników warunkuje efektywność organizacji i jest wyznacznikiem prawdziwego przywództwa. Doświadczenia coraz większej liczby firm pokazują, że kultura organizacyjna wspierająca zaufanie i autentyczność istotnie wpływa na zaangażowanie pracowników.

Wydarzenie jest dedykowane jest przedstawicielom działów personalnych, kadrze menedżerskiej i osobom, które kształtują politykę personalną firm i przedsiębiorstw.

Prelegentami będą eksperci i praktycy z polskich i międzynarodowych organizacji. Swoimi doświadczeniami podzielą się, m.in.:

  • dr James Krantz – ekspert zarządzania, wykładowca akademicki, Universidad de Chile, Worklab (USA)
  • Mateusz Romiszewski – Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą i Talentami, Leroy Merlin
  • dr Magdalena Żmuda – Talent Development Manager, Pratt & Whitney Rzeszów
  • Maciej Jaeschke – Prezes Zarządu Higma Service Sp. z o.o.

Lokalizacja

małopolskie, Kraków, Sławkowska 10, Międzynarodowe Centrum Kultury przy Rynku Głównym 25 w Krakowie

Wyświetl większą mapę

Szczegóły wydarzenia

  • Termin: 26.04.2017 - 27.04.2017
  • Dz. tyg.: śr. - czw.
  • Czas trwania: 2 dni
  • Adres: Sławkowska 10, Kraków
  • Miejsce: Międzynarodowe Centrum Kultury przy Rynku Głównym 25 w Krakowie
  • Wstęp: płatny

Strona WWW

Strona www: Zobacz

Podziel się ze znajomymi:

f g l

Wykorzystujemy pliki cookies.